پارچه برزنت سه لایه

پارچه سازه کششی و انواع آن
پارچه سازه کششی و انواع آن
8 اسفند 1397
نگهداری از پارچه سقف
نگهداری از پارچه سقف
11 اسفند 1397
نمایش همه

پارچه برزنت سه لایه

پارچه برزنت سه لایه چیست ؟؟

پارچه برزنت سه لایه چیست ؟؟

پارچه برزنت سه لایه چیست ؟

پارچه برزنت سه لایه یکی از انواع پارچه می باشد که معمولا از پارچه‌هایی از جمله کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک های دیگری مثل پلی اتیلن تولید می شود.
پارچه برزنت سه لایه بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است و برای سایبان برقی بهترین گزینه است.

پارچه برزنت سه لایه و شش لایه در دیکسون به نرخ تولیدی عرضه و پخش میشوند و از نظر کیفیت و جنس بسیار مرغوب و قابل تضمین هستند.
پارچه برزنت سه لایه و شش لایه کاربرد های مختلفی دارند و نرخ خرید و پخش آن ها در مرکز های عرضه دیکسون  بسیار به صرفه تر است.
آیا میدانید دلیل نامگذاری پارچه برزنت سه لایه و شش لایه برروی این دست از منسوجات پارچه برزنتی چیست و جدیدترین نرخ پخش  آن ها در فروشگاه  های آنلاین چقدر تعیین شده است؟
پارچه برزنت سه لایه و شش لایه برای دوخت و تهیه انواع روکش کالا و اجناس مختلف، چادر های نظامی و کامیون، چادر پالایشگاه های نفتی و یا برای دوخت چادرهای قلندری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و در مرکز های توزیع و پخش رسمی منسوجات، بهترین کیفیت به تمامی مشتریان عزیز معرفی خواهد شد.

دیسکون آمادگی خود را جهت تولید و ارائه انواع پارچه برزنت سه لایه از جمله پارچه سایبان کششی ، پارچه برزنت ، پارچه سقف ، پارچه سایبان  را عرضه می کند برای در ارتباط بودن با دیسکون میتوانید با راه های ارتباطی که در پایین صفحه وجود دارد در ارتباط باشید.

  آلاچیق پارچه ای ضد آب بخریم