پارچه سازه کششی

پارچه پی وی سی PVC
پارچه پی وی سی PVC
7 بهمن 1396
پارچه سایبان
جنس پارچه سایبان
27 بهمن 1396
نمایش همه

پارچه سازه کششی

پارچه سازه کششی

پارچه سازه کششی

پارچه سازه کششی

پارچه سازه کششی سیستم سازه های پارچه ای کششی به همان میزان که از لحاظ بصری برای همگان پر جاذبه است از نظر فنی (حتی برای بسیاری از معماران و مهندسان) ناشناخته و مبهم است.

هدف ما این است تا بین این حیرت عوام در اثر این فرم های تماشایی و فناوری پیشگامی که توسط آن پارچه سازه کششی طراحی و ساخته می شوند پلی ایجاد کنیم و سپس رهنمودی برای طراحان و مهندسینی باشیم که یکی از این پارچه سازه کششی را تحقق خواهند بخشید.

دانش پارچه سازه کششی مستلزم داشتن صلاحیت در طیف وسیعی از رشته هاست ، از جمله مواد و مصالح پارچه سازه کششی ، معماری ،طراحی پارچه سازه کششی ، تحلیل و محاسبات سازه ای، تاسیسات پارچه سازه کششی ، صدابندی، هوابندی، نور پردازی و سایر طراحی های مکانیکی .

اساسی ترین بخش های یک سازه کششی

مهمترین و اساسی ترین بخش این ساختارها ، چهارچوب و سازه پشتیبان آنهاست که برای نگهداری و انتقال فرم مورد نظر به پوشش و لایه PVC با دقت و ظرافت ساخته می شود و بایستی پارچه سازه کششی از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد تا در صورت استفاده برای سایبان موثر واقع شود.

پارچه سازه کششی دیکسون، سازه های خود را بر اساس استانداردهای خاص تعیین شده در مبحث ششم مقررات ملی ساختمان ایران و دیگر آئین نامه های مهندسی ، تدوین شده در انجمن های پارچه سازه کششی معتبر دنیا طراحی و تولید می نماید.

همانگونه که می دانید در اغلب سازه های فلزی پشتیبان ، قطعات ، اتصالات و بخش های عمده ای از جزئیات پارچه سازه کششی قابل رویت هستند ، لذا طراحی جزء به جزء این سازه کاملاً دقیق، ظریف و آمیخته با هنر و خلاقیت صورت می پذیرد .

  شست و شوی پارچه های سایبان
پارچه سازه کششی

عوامل موثر بر قیمت پارچه سازه کششی

عوامل زیادی بر قیمت پارچه سازی کششی دخیل هستند که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید به کمک آن مشکلات خود را برطرف کنید. یکی از این موارد که به آن اشاره خواهیم کرد خرید کدام نوع پارچه است.

بهتر است بدانید که پارچه های مختلفی برای سازه کششی وجود دارد که می توانید آن را برای خود خریداری کنید. پارچه برزنت، پارچه کانتینری، پارچه ترانزیتی، پارچه پی وی سی و دیگر پارچه های مناسب برای سازه کششی هستند اما بهترین پارچه ای که برای سازه کششی می توان خریداری کرد پارچه برزنت است.

مورد بعدی قیمت پارچه است! این مورد به جنس پارچه هم برمیگردد اما با این حال بیشترین دلیلی که در قیمت پارچه موثر است کیفیت و خرید از کدام شرکت است. این موارد را باید رعایت کنید تا بتوانید بهترین پارچه سازه کششی با قیمت مناسب خریداری کنید.