مزایای منحصربفرد نصب سازه پارچه ای

اجرای بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان
پروژه بیمارستان صحرایی صد تختخوابی ارتش
1 تیر 1400
قیمت سازه کششی
قیمت سازه کششی
13 تیر 1400
نمایش همه

مزایای منحصربفرد نصب سازه پارچه ای

مزایای منحصربفرد نصب سازه غشایی

مزایای منحصربفرد نصب سازه غشایی

مزایای منحصربفرد نصب سازه پارچه ای

از مزایای منحصربفرد نصب سازه پارچه ای تزئین و تغییر دکوراسیون اساسی است که می توانید برای انواع سایبان ها و سقف ها هم استفاده کنید. البته مهندسان و طراحان از این سازه با طرح های بسیار خاص استفاده می کنند و ایده های خلاقانه ی خود و مشتریانشان را در آن پیاده سازی می کنند.

از سازه چادری برای محیط های مختلف از جمله پوشش استادیوم ها ، استخرها ، پوشش نمایشگاه ها ، سالن ورزشی و انبارها استفاده می کنند چراکه هم مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف دارد هم اینکه می تواند به مدل های متنوعی تزئین کرد. در ادامه مزایای این سازه را باهم مورد بررسی قرار می دهیم.

1) وزن سبک سازه پارچه ای

سبک وزن بودن سازه پارچه ای نسبت به دیگر سازه های تزئینی ساختمانی از ویژگی های منحصربفردش است که باعث می شود طراحان و بیشتر مشتریان از این سازه استفاده کنند تا با کمترین متریال بتوانند محل را تحت پوشش قرار دهند.

در ساخت سازه غشایی از پارچه هایی با وزن بسیار پایین استفاده می شود تا هم نصب آن راحت تر باشد هم اینکه برای مشتریان هزینه ی مقرون بصرفه ای داشته باشد.

در کمترین زمان ممکن با توجه به وزن سبک سازه چادری می توان آن را نصب کرد بدون اینکه نیاز به چند روز زمان باشد.

2) تنوع رنگی در سازه چادری

رنگ های متنوعی که در سازه چادری دیده می شود باعث شده تا دکور بسیار جذابی را برای محیط ایجاد کنند اما اکثر سازه های چادری را دیده باشید متوجه رنگ سفید بسیار جذاب آن خواهید شد.

رنگ پارچه هایی که در سازه پارچه ای استفاده می شود بسیار متنوع است و شما می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون و رنگ مورد علاقه تان هر رنگی را خواستید انتخاب کنید.

  نصب سازه کششی برای کنسرت های رو باز

حتی می توانید تبلیغات و طرح های بسیار جذابی را برای سازه غشایی در نظر بگیرید تا یک محیط بسیار جذاب و فوق العاده مدرن تدارک ببنید.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

چگونگی طراحی سازه پارچه ای

نقش مهم سازه غشایی در معماری چیست؟

مزایای منحصربفرد نصب سازه پارچه ای

3) ساخت سازه غشایی در طرح های متنوع

سازه غشایی را می توانید در طرح های بسیار متنوع طراحی کنید. معماران برای اینکه بتوانند طرح های متنوعی را اجرا کنند از سازه غشایی استفاده می کنند چراکه هم میزان انعطاف پذیری آن ها بسیار بالاست هم اینکه می توانید در طرح های متنوع آن را ایجاد کنند.

سازه غشایی را معماران در طرح های بسیار جذاب می توانند ایجاد کرده و یک ساختار بسیار چشم نواز و فوق العاده پیشرفته ایجاد کنند.

از اینکه فروشگاه و مغازه ی مورد نظرتان را یک تغییر اساسی ایجاد کنید پیشنهاد میکنیم سازه غشایی را در نظر داشته باشید چراکه می تواند یک طرح متنوع و مدرن را به محیط بدهد و چشم هر رهگذری را به آن خیره کند.

4) سازه چادری درصد کمی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد!

تعمیر و نگهداری سازه چادری نسبت به دیگر سازه های ساختمانی بسیار کمتر است و نیازی نیست شما جهت تعمیر و نگهداری آن کاری بکنید.

چراکه سازه پارچه ای دارای روکش و بافت بسیار مقاوم و مناسبی است بیشتر از سازه کششی و پارچه پی وی سی استفاده می کنند تا درصد مقاومت در برابر عوامل مختلف بالاتر رود و در هر شرایطی مقاوم باشد.

سازه چادری به علت ساختار بسیار ساده ای که دارد نیاز به تعمیر ندارد مگر اینکه شرکت منتخب این سازه را به درستی نصب نکرده باشد در این صورت شما نیاز دارید که تعمیر را حتما انجام دهید تا آسیب شدیدتر نشود.

  نگهداری از پارچه سقف
4) روشنایی بیشتر محیط با سازه غشایی

میزان شفافیت و روشنایی محیط با سازه غشایی بالاتر می رود و اجازه می دهد تا نور طبیعی در محیط عبور نماید اما به طور خیلی مناسب که باعث می شود هزینه های نصب روشنایی کمک به سزایی می کند.

علاوه بر اینکه میزان روشنایی محیط بسیار بالاست می تواند از نظر بصری هم محیط را بسیار جذاب کند ، البته به دلیل گستردگی سازه غشایی نور پراکنده می شود و روشنایی محیط بسیار مناسب می شود.

این سازه پارچه ای برای سقف های رستوران بسیار مناسب است و می تواند فضای مناسبی را ایجاد کند و دیگر لازم نیست هزینه زیادی را بابت نورپردازی و روشنایی در نظر بگیرید.

مطالب زیر را مطالعه کنید :

انتخاب پارچه مناسب برای سازه چادری

انتخاب سازه چادری مناسب باغ وحش

مزایای منحصربفرد نصب سازه چادری
سفارش سازه پارچه ای با بهترین متریال

اگر در نظر دارید سازه پارچه ای را با بهترین متریال داشته باشید می توانید با شرکت دیکسون در ارتباط باشید.

شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین روکش و متریال سازه چادری را با کیفیت بالا ارائه دهد . سازه غشایی باید روکش بسیار مرغوبی داشته باشد تا بتواند در هر شرایطی مقاومت بالایی از خودش نشان دهد.

هر جای ایران که هستید می توانید با شرکت دیکسون در ارتباط باشید و بهترین سازه پارچه ای را داشته باشید هم کیفیت و هم کمیت را باهم با سفارش از شرکت دیکسون داشته باشید.