پارچه سقف دیکسون

پارچه برزنت
پارچه برزنت
7 بهمن 1396
پارچه سقف متحرک
پارچه سقف متحرک
7 بهمن 1396
نمایش همه

پارچه سقف دیکسون

پارچه سقف

پارچه سقف

پارچه سقف دیکسون مقاوم و مستحکم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست و امکان دارد آسیب هایی به پوست و سلامتی شما برسد.

با پیشرفت روز افزون صنعت پارچه سقف ، شرکت ساخت و تولید انواع پارچه سقف دیکسون این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود از فضای آزاد در زیر سایه سقف های برقی استفاده کنند و دیگر نگران هیچ چیزی نباشند.

به طور قطع می توان گفت متریال پارچه سقف متحرک به کار رفته در برابر تابش شدید نور خورشید در تابستان و برف و باران حتی طوفان در فصل های مختلف سال مقاوم است.

در سال های اخیر سقف های برقی جای خود را در طراحی استخرها، رستوران ها و فروشگاه و سوپر مارکت ها باز کرده و به خاطر هماهنگی پارچه سقف با هرگونه شرایط آب و هوایی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از سقف های برقی پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی پارچه سقف می باشد، چراکه هرکدام از آن ها میتوانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و در نهایت تبلیغی برای پارچه سقف باشد.

با این مقدمه شایان ذکر است که انواع پارچه سقف عبارت است از :

پارچه سقف متحرک، پارچه سقف برقی، سقف متحرک پارچه ای، سقف برقی پارچه ای، سقف پارچه ای متحرک برقی، پارچه سقف برقی استخر، پارچه سقف اتوماتیک، پارچه سقف متحرک پلی کربنات

  بهترین پارچه های برزنت را از کجا خریداری کنیم؟

 

برای تماس با دیکسون برای همکاری و خرید انواع پارچه ها از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.