اجرای بیمارستان دائمی 60 تختخوابی ارتش در شهرستان خاش

پارچه ضد آب
برزنت ضد آب و مهمترین ویژگی های آن
11 مرداد 1400
بهترین نوع پارچه برزنت
بهترین نوع پارچه برزنت کدام است؟
16 مرداد 1400
نمایش همه

اجرای بیمارستان دائمی 60 تختخوابی ارتش در شهرستان خاش

اجرای بیمارستان دائمی ارتش در شهرستان خاش

اجرای بیمارستان دائمی ارتش در شهرستان خاش

اجرای بیمارستان دائمی 60 تختخوابی ارتش در شهرستان خاش

اجرای بیمارستان دائمی ارتش در شهرستان خاش توسط نیروی حرفه ای شرکت دیکسون انجام شده است که به عنوان دومین بیمارستان تنفسی در شهرستان استان سیستان و بلوچستان احداث شده است.
سازه ی این بیمارستان بسیار سبک بوده و تمام تجهیزاتی که بیمارستان مجهز به آن نیاز دارد از طرق ارتش اهدا شده است.
در این باره سرهنگ رحمانی گفتند : نیروی زمینی ارتش تا به حال چهار بیمارستان تخصصی تنفسی سیار در استان سیستان و بلوچستان و دومین بیمارستان تنفسی دائمی را راه اندازی نموده است. همچنین تمام تجهیزات این بیمارستان نو و جدید هستند که برای نخستین بار به این شهرستان اهدا شده اند.
فرمانده دانشکده ارتش : در این بیمارستان تجهیزات و امکانات به کار برده شده و این بیمارستان در حال حاضر دارای 60 تختخوابی است اما قابلیت افزایش تا 100 تختخواب وجود دارد که این بیمارستان دارای دستگاه های اکسیژن ساز ، اتاق احیا و مانیتورینگ است که تمام آنچه که باید در بیمارستان دارد قرار داده شده است.
این بیمارستان در عرض سه روز کار شبانه روزی توسط گروه دیکسون اجرا شده است تا مردم این شهر بتوانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

اجرای بیمارستان دائمی 60 تختخوابی ارتش در شهرستان خاش توسط نیروی حرفه ای دیکسون

اجرای بیمارستان دائمی ارتش در شهر ستان خاش توسط نیروی حرفه ای دیکسون انجام شده است که به صورت شبانه روزی و بدون وقفه در عرض 3 روز انجام شده است تا مردم روستای خاش در استان سیستان و بلوچستان بتوانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.
تمام این سازه بسیار سبک بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد همچنین از سازه چادری ، سازه غشایی ، سازه پارچه ای در ساخت آن استفاده شده است.
در نهایت ما آمادگی همکاری با نیروی ارتش برای ساخت بیمارستان های صحرایی در تمام نقاط ایران را داریم.
  خرید پارچه برزنت در تبریز