قیمت آلاچیق پارچه ای

با سازه غشایی و کاربردهای آن چقدر آشنا هستید
با سازه های غشایی و کاربردهای آن چقدر آشنا هستید؟
8 شهریور 1400
خرید پارچه برزنت در تبریز
خرید پارچه برزنت در تبریز
13 شهریور 1400
نمایش همه

قیمت آلاچیق پارچه ای

قیمت آلاچیق پارچه ای

قیمت آلاچیق پارچه ای

قیمت آلاچیق پارچه ای

قیمت آلاچیق پارچه ای مانند هر نوع سایبان پارچه ای بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و نرخ های ارائه شده برای آنها به دلایل مختلف ممکن است با نوسان مواجه شود. آلاچیق پارچه ای گزینه ای بسیار ایده آل برای روف گاردن، محوطه رستوران ها، باغ و ویلا و پارک ها می باشند و مکانی ایده آل برای نشستن های موقت را فراهم می کنند.

دیکسون در ادامه قیمت آلاچیق پارچه ای را به طور کامل و با جزئیات بررسی خواهد نمود.

آلاچیق پارچه ای چیست؟

یکی از محدودیت های موجود در پارک ها و روف گاردن و فضاهای باز، تابش مستقیم نور خورشید یا بارش و باران و برف می باشد که باعث میشود تا این فضاها را غیر قابل استفاده کنند.

علاوه براین، ساخت اتاق با مصالح ساختمانی نه تنها هزینه های اقتصادی زیادی را به همراه دارد، بلکه ساخت آنها در هر مکانی قابل انجام نبوده و مجوز باید کسب شود.

آلاچیق پارچه ای به سازه های فلزی با روکش پارچه ای گفته میشود که در مدت زمان کوتاه در محیط های مختلف قابل نصب بوده و فضایی مسقف با قیمت ارزان را فراهم می کنند.

از مهم ترین موارد کاربرد این آلاچیق ها می توان به محوطه مجتمع های مسکونی، ویلا و باغ، پارک ها، رستوران و کافه ها و روف گاردن ها اشاره نمود.

دلیل کاربرد بسیار زیاد آنها نیز در سالهای اخیر، قیمت ارزان، راه اندازی سریع، دوام و ماندگاری بالا، استاندارد بودن و عدم وارد کردن خسارت های جانی و مالی در صورت در شرایط بروز حوادثی همچون زلزله می باشند.

قیمت آلاچیق پارچه ای

قیمت آلاچیق پارچه ای متحرک و ثابت

این آلاچیق ها را می توان بر اساس چند عامل مهم دسته بندی کرد و به همین دلیل نیز قیمت آلاچیق پارچه ای با هم فرق دارد.

  انواع برزنت و قیمت آنها

در حالت کلی و بر اساس ساختار، انواع آلاچیق ها شامل ثابت و متحرک دستی و برقی قابل تقسیم بندی می باشند.

نوع ثابت این نوع آلاچیق پارچه ای پس از نصب هیچ تغییری نخواهند داشت، اما پایه های آلاچیق های متحرک را می توان بالا و پایین کرد و ارتفاع را به دلخواه تنظیم نمود.

قیمت آلاچیق پارچه ای متحرک بیشتر از نوع ثابت بوده و کارایی آنها نیز بیشتر می باشد.

علاوه براین، لازم به ذکر است که آلاچیق های متحرک در دو گروه دستی و برقی قابل تقسیم بندی هستند که نوع دستی ارزان تر می باشد.

قیمت آلاچیق های برقی پارچه ای به دلیل استفاده از موتور و یراق آلات و قطعات مختلف گران تر می باشد و با فشردن دکمه ریموت ارتفاع آنها تنظیم میشود.

قیمت آلاچیق پارچه ای کششی و خیمه ای

گروه بندی دیگر این آلاچیق پارچه ای بر اساس نحوه نصب روکش آنها می باشد که در تعیین قیمت آلاچیق پارچه ای نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

این آلاچیق ها دارای انواع مختلف خیمه ای، کششی، چندوجهی و چتری می باشند که با توسعه به وسعت مکان نصب می توان گزینه مناسب را از میان آنها انتخاب نمود.

همچنین لازم به ذکر است که در ساخت و طراحی این آلاچیق ها پایه های مختلفی برای آنها استفاده میشود که به شدت بر قیمت نهایی پروژه اثر می گذارد.

به منظور مقاوم سازی و افزایش استحکام سازه در برابر شرایط محیطی و وزش باد و غیره، این آلاچیق ها در انواع مختلف چند پایه ای، تک پایه از بغل و تک پایه از وسط طراحی و تولید میشوند که به دلیل نوع طراحی و میزان متریال استفاده شده در آنها قیمت های کاملا متفاوتی دارند.

  نکات مهم انتخاب آلاچیق پارچه ای باغ
قیمت آلاچیق پارچه ای
قیمت آلاچیق پارچه ای بر اساس بدنه

پارچه های مورد استفاده در این سازه ها هر اندازه مقاوم و با دوام باشند، تا زمانیکه سازه و پایه اصلی آنها کیفیت نداشته باشد هیچ کاربردی ندارند. به همین دلیل لازم است از پایه های مقاوم فلزی برای آنها استفاده شود تا بتواند مقاومت آنها را تضمین کند.

متریال به کار رفته در بدنه و میزان ضخامت آنها از دیگر فاکتورهایی هستند که در محاسبه قیمت آلاچیق پارچه ای با پارچه برزنت  مد نظر قرار میگیرند.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت فلزات نوسان زیادی دارند و به همین دلیل نرخ های ارائه شده برای این سازه ها در طول سال با تفاوت هایی مواجه هستند.

خرید آلاچیق پارچه ای با قیمت ارزان

دیکسون یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه انواع آلاچیق و سایبان های پارچه ای با بدنه فلزی و روکش های ضد آب و نسوز  با پارچه کانتینری می باشد.

 آلاچیق پارچه ای به صورت کاملا سفارشی طراحی و تولید شده و از نظر نوع روکش و طرح و شکل و مدل سازه دارای تنوع بسیار بالایی می باشد.

این مجموعه با سالها فعالیت موفق به اجرای پروژه های مختلف در این زمینه شده و آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.