چگونگی طراحی سازه پارچه ای

نکات مهم پارچه کانتینری؛ بایدها و نبایدها
17 خرداد 1400
نقش مهم سازه غشایی در معماری
نقش مهم سازه غشایی در معماری چیست؟
25 خرداد 1400
نمایش همه

چگونگی طراحی سازه پارچه ای

چگونگی طراحی سازه پارچه ای - سازه غشایی

چگونگی طراحی سازه پارچه ای - سازه غشایی

چگونگی طراحی سازه پارچه ای

چگونگی طراحی سازه پارچه ای با استفاده از ایده های نوین و با ابتکار های جدید معماران انجام می شود. اکثر معماران و طراحان با استفاده از طراحی های مبتکری که در نظر دارند می توانند بهترین معماری را در محیط ایجاد کنند.  در ادامه نحوه ی طراحی سازه پارچه ای را با هم مطالعه میکنیم.

اولین مرحله طراحی سازه چادری : شناسایی چالش محیط

اولین قدم در طراحی سازه چادری این است که از محیط الهام بگیرید و برای طراحی اقدام کنید. برخی از ایده هایی بیشتر معماران در نظر می گیرند شامل :

کاهش مصرف انرژی :

طراحان و معماران بر این باورند که مصرف انرژی به پایین ترین حد می رساند و سایه ای را برای محیط ایجاد می کنند. امروزه بیشتر افراد با شکل دادن به سازه چادری می توانند بهترین طرح را ایجاد کنند.

در نظر گرفتن طراحی فضا :

برای طراحی فضای منحصربفرد و ایجاد فضایی جذاب می توانید با سازه چادری محیط مورد نظرتان جذابتر کنید. بیشتر فضاهای عمومی را اگر دیده باشید از این سازه به عنوان تزئین و ایجاد سایه استفاده می کنند.

به عنوان مثال پارک آب و آتش را اگر دیده باشید از این سازه به عنوان ایجاد سایه و محلی که افراد بتوانند در آن جا جشن برگزار کنند در نظر گرفته اند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

کاربردهای سازه چادری

نکات جالب درباره ی پارچه کانتینری که نمی دانید

چگونگی طراحی سازه پارچه ای - پارچه دیکسون

دومین مرحله طراحی سازه چادری : ایده گرفتن

دومین قدم در طراحی سازه چادری این است که باید معماران در نظر بگیرند تا یک چشم انداز منحصربفردی را ایجاد کنند و برای تزئین محیط باید ایده های لازم را داشته باشید تا یک محیط جذابی را ایجاد کنید.

  نحوه تعیین قیمت سازه چادری

طراحان باید در نظر بگیرند که چه کسانی از سازه چادری استفاده می کنند و با توجه به محدودیت های موجود باید طرح خود را در نظر گرفته و پیاده سازی کنند.

اکثر طراحان از محیط الهام گرفته و طرح های خلاقانه ای را ایجاد می کنند اگر در نظر دارید یک طرح جذاب را برای محیط در نظر بگیرید می توانید سازه غشایی استفاده کنید ، این نوع سازه هم از نظر کیفیت مرغوبیت دارد هم اینکه می تواند از ورود نور ، گرما به داخل محیط جلوگیری کند.

سومین مرحله در طراحی سازه چادری تماس با متخصص

برای اینکه محیطی را با سازه چادری تزئین کنید لازمه اش این است که طراحی سازه چادری منحصربفرد باشد که نیاز است تا یک معمار این کار را برای شما انجام دهد.وقتی از یک متخصص بخواهید سازه غشایی را با توجه به دکوراسیون و شرایط محیط تزئین کنند.

بهتر است در این زمینه دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید از تجربیات آنها استفاده کنید و اینکه بهترین پارچه برزنت ، پارچه پی وی سی با توجه به چالش هایی که در آن محیط وجود دارد مثل تابش شدید آفتاب در فصل گرما ، بارش شدید باران و برف در فصول سرما را باید در نظر بگیرند.

اگر نیاز به یک متخصص دارید به شما پیشنهاد میکنیم از متخصصین دیکسون نسبت به تزئین محیط با سازه غشایی ، سازه چادری کمک بگیرید ، افراد متخصص ما بهترین ها را برای شما در نظر می گیرند.

پیشنهاد مطالعه :

دلایل انتخاب پارچه ترانزیتی

چرا آلاچیق پارچه ای بخریم؟

چگونگی طراحی سازه پارچه ای
بهترین سازه چادری را از دیکسون تهیه کنید!

جهت داشتن بهترین سازه چادری با طراحی و معماری مدرن که تکراری نباشد می توانید با دیکسون در ارتباط باشید.

  دلایل خرید سازه پارچه ای

شرکت دیکسون با ارائه بهترین پارچه برزنت ، پارچه PVC با بهترین متریال ، بهترین کیفیت تضمین می کند که شما بهترین سازه چادری را از نظر کیفیت داشته باشید.

اگر به دنبال کیفیت به همراه کمیت بودید پیشنهاد ما به شما انتخاب شرکت دیکسون است ، شرکت ما در نظر دارد بهترین ها را به شما ارائه دهد و شما را از نظر کیفیت و کمیت محصولات راضی نگه دارد.

برای تماس با ما و استعلام قیمت سازه چادری در مدل های متنوع می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.