تشخیص جنس پارچه

پارچه برزنت با کیفیت
پارچه برزنت با کیفیت
15 آذر 1397
پارچه برزنت و الیاف پلی استر
پارچه برزنت و الیاف پلی استر
20 آذر 1397
نمایش همه

تشخیص جنس پارچه

تشخیص جنس پارچه

تشخیص جنس پارچه

راهنمای جامع تشخیص جنس پارچه

پارچه از زمان‌ قدیم در میان انسان‌ بوده و از اختراعات مهم بشر است؛ بطوری که ما هنوز نتوانستیم تصمیم بگیریم که بین چرخی که زیر پای آدمی میچرخد و پارچه که وی را میپوشاند کدام مهم‌ تر بوده‌ است. همه‌ ما در طول زندگی‌مان پارچه دیده‌ ایم و با آن سر و کار داشته‌ ایم. اگر شک دارید، نگاهی به لباس تن‌تان بیندازید، اگر لباس‌تان از 5 سال پیش که دوش گرفتید، تا امروز رنگ قهوه‌ ای و ظاهری خشک بخود گرفته و در حال ورقه ورقه شدن است که هیچ، در غیر این صورت شما پارچه به تن دارید.

تشخیص جنس پارچه با انجام عملی ساده

ابتدا نخی بسیار کوتاه را از پارچه یا لباس جدا کنید و دقت داشته باشید که با نخ دوخت اشتباه نشود.حالا با یک کبریت یا فندک آن را سوزانده و با دقت به تغییرات آن توجه نمایید.

تشخیص جنس پارچه : گوله شدن نخ هنگام اشتعال

وقتی نخ را به نزدیکی شعله برده و الیاف وقتی نزدیک به شعله و گرما میشود جمع میشوند یعنی نخ از الیاف مصنوعی یا پلی استر تشکیل شده است.

تشخیص جنس پارچه : رنگ دود پس از خاموشی

از روی رنگ دود حاصله بعد از اشتعال نخ و خاموش شدن آن هم میتوان به نوع الیاف پی برد. پنبه، رنگ دود سفید و پلی استر رنگ دود سیاه دارد.

تشخیص جنس پارچه : بوی سوختن نخ

بوی سوختن نخهای پنبه و ویسکوز بدلیل پایه ی گیاهی آن ها، تقریبا شبیه به بوی سوختن چوب یا کاغذ است. بوی سوختن  پلی استر متفاوت است و بعلت داشتن ترکیبات آروماتیک بویی شبیه بوی شیرینی از خود ساطع خواهند کرد و الیاف طبیعی دیگر مثل پشم که پایه ی حیوانی دارد بوی سوختن آنها مثل بوی کز دادن پشم کله ی گوسفند خواهد بود.

  پارچه برزنت مخصوص سایبان

 

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت به شما کمک خواهد کرد با کیفیت ترین ها را دریابید.

پارچه برزنت اصولا در سایبان ها و به عنوان سقف پارچه ای به کار رفته و قابلیت چاپ را داراست.

برای خرید پارچه برزنت از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.