خرید پارچه برزنت دیکسون

پارچه برزنت مخصوص سایبان ها
پارچه برزنت مخصوص سایبان ها
18 بهمن 1397
فروشگاه پارچه سازه کششی
فروشگاه پارچه سازه کششی
24 بهمن 1397
نمایش همه

خرید پارچه برزنت دیکسون

خرید پارچه برزنت دیکسون

خرید پارچه برزنت دیکسون

خرید پارچه برزنت دیکسون

پارچه برزنت یکی از انواع پارچه می باشد که معمولا از پارچه‌هایی از جمله کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیکهای دیگری مثل پلی اتیلین تولید میشود.

پارچه برزنت بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است.

برای تهیه پارچه هایی مانند پارچه های برزنت که معمولا برای استفاده های چندساله به کار میروند ، بسیار لازم است که در شرکت طراحی و تولید پارچه دقت لازم را به کار ببندید.
چرا که اگر سرسری و بدون توجه به عوامل مهم این امر طی شود ، مشتری آن استفاده لازم را از پارچه نخواهد کرد و مجبور میشود دوباره برای خرید پارچه اقدام نماید.

از کاربردی ترین انواع پارچه برزنت می توان به برزنت های شمعی اشاره نمود.برزنت های شمعی در ساخت چادرهای محافظتی اتومبیل ها – مسقف سازی های موقت ضد باران – پوشش محافظتی اجناس در انباری ها -ساخت لانه حیوانات – ساخت آلاچیق – به عنوان پوشش بالکن – پوشش استخرها – ساخت سایبان و … کاربرد دارد.

پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا بافته شده از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت پلی استر پنبه تهیه می شود که شامل یک لا پنج، سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا، در عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر می باشد و همچنین بنا به درخواست مشتری می توانیم پارچه برزنت در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف تهیه کنیم و به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

  مزایای آلاچیق پارچه ای متحرک

دیسکون ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه سایبان کششی ، پارچه برزنت ، پارچه سقف ، پارچه سایبان پارکینگ  را عرضه می کند.

برای در ارتباط بودن با دیسکون میتوانید با راه های ارتباطی که در پایین صفحه وجود دارد در ارتباط باشید.