دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه pvc
دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه pvc
7 مهر 1397
دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه سازه کششی به کلیه ایران
دیکسون ارائه دهنده انواع پارچه سازه کششی
9 مهر 1397
نمایش همه

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت به کلیه ایران

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت به کلیه ایران

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت به کلیه ایران

پارچه ها انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد میباشد که به دلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و بدو نوع پنبه و پلی استر تقسیم میشود.

پارچه های ضدآب برزنت قابل تنفس مانع از عبور آب شده، اما اجازه عبور بخار آب را میدهند. توانایی این پارچه ها برای بلوکه کردن برف و باران، درحالی که اجازه تبخیر عرق را میدهند، منجر به استفاده از آن ها در لباس بارانی، لباسهای ورزشی فضای باز ضد آب و سایر کاربرد ها میشود.

پارچه های ضدآب، پارچه هایی هستند که بطور ذاتی  یا در اثر عملیاتهای انجام شده بر روی آن ها، در برابر نفوذ آب و ترشدن مقاومند. این ها معمولا پارچه های طبیعی یا مصنوعی هستند که با مواد ضدآبی مانند لاستیک، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی یورتان (PU)، الاستومر سیلیکونی، فلوئوروپلیمر ها، و موم پوشش داده اند.

مزیت پارچه برزنت شمعی خاصیت ضد آب بودن آن میباشد.که از برزنت شمعی لایه ای نفوذناپذیر در برابر مایعات میسازد.

نرمش پذیری برزنت شمعی کار با آن را بسیار آسان مینماید.نوع بافت و فرمول ویژه الیاف مصنوعی برزنت های شمعی پارچه ای نفوذناپذیر ارزان قیمتی را پدید آورده که با الیاف طبیعی بهیچ عنوان میسر نمی باشد.

برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین برزنت ضد آتش میباشد.

عرضه انواع برزنت نسوز فویلدار با قابلیت و کیفیت مناسب جهت محافظ حرارتی صورت میپذیرد.

  پارچه های برزنت دیکسون

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت دیسکون تماس بگیریم؟

دیسکون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه های سایبانی میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.