پارچه برزنت ضد آب

انتخاب درست پارچه سایبان
انتخاب درست پارچه سایبان
15 مهر 1397
مزایای استفاده از پارچه PVC
مزایای استفاده از پارچه PVC
17 مهر 1397
نمایش همه

پارچه برزنت ضد آب

انتخاب درست پارچه سایبان

پارچه برزنت ضد آب پارچه ایست که معمولا از جنس کرباس یا پلی استر بوده و با روکش  یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است. جنس ضد آب این پارچه به علت مواد ضدآبی است که بر روی آن کشیده م شود. منظور از ضد آب بودن پارچه برزنت است که بتواند در برابر فشار ۱۰۰۰ میلیمتر آب مقاومت کند و نشتی ندهد.

ویژگی های برزنت ضد آب

پارچه برزنتی از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و آب برخوردار بوده و همچنین ضخامت بسیار بالا و استحکام خوبی دارد.
از دیگر ویژگیهای با اهمیت پارچه برزنت ضد آب این است که ضدآب بودن پارچه موجب مقاومت در برابر رشد و تکثیر باکتریها میگردد. پس برای استفاده در بیمارستان و مراکز بهداشتی گزینه ی مناسبیست.

کاربرد پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب در هر جایی که خاصیت ضد آب بودن برای ما اهمیت داشته باشد کاربرد دارد. مثلا روکش اتومبیل، داربستهای موقتی که در فصل سرما جهت عزاداری و پذیرایی محرم کشیده میشود یا حتی در جشنها و میلادها!
در کل هرجا که خاصیت ضدآب بودن و ضخامت این پارچه ها به زیبایی آن برتری داشته باشد از این پارچه های میتوان استفاده نمود. پارچه برزنت در رنگهای محدودی تولید میگردند و زیاد به عنصر زیبایی در آنها اهمیت داده نشده و بیشتر فواید آن مورد نظر قرار گرفته است.

قیمت برزنت ضدآب

قیمت پارچه برزنت ضد آب متناسب با جنس آن و موادی که جهت ضدآب کردن در پارچه استفاده میشود متغیر است.
دیسکون بهترین انواع برزنت ضد آب با قیمت مناسب  را با کیفیتی بهتر از نمونه های مشابه برای مصارف گوناگون در اختیار صنعتگران و تولید کنندگان محترم قرار میدهد.

  خرید سازه کششی همراه با بهترین پارچه برزنت

خرید پارچه برزنت از دیسکون

گروه ما با سالها تجربه و با کمک پرسنل مجرب و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا طرحها و جنسهای گوناگون  را مناسب جهت مصاین نوع پارچه برزنت را برای مصارف صنعتی، حمل و نقل، پوشاک و … در سراسر کشور و دنیا عرضه مینماید.

برای سفارش ، خرید و مشاوره رایگان جهت خرید پارچه برزنت ضد آب از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.