پارچه برزنت و خرید آن

پارچه پی وی سی و خرید آن
پارچه پی وی سی و خرید آن
4 دی 1397
قیمت پارچه سازه کششی
قیمت پارچه برزنت
5 دی 1397
نمایش همه

پارچه برزنت و خرید آن

پارچه برزنت و خرید آن

پارچه برزنت و خرید آن

پارچه برزنت و خرید آن از شرکت معتبر دیکسون

پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود.

برزنت نسوز یک ماده ای می باشد که دارای بسیاری از ویژگی هایی عالی مانند: ضدسوزاندن، مقاوم در برابر خوردگی، ساختار پایدار می باشد.

پارچه های ضدآب برزنت قابل تنفس مانع از عبور آب شده، اما اجازه عبور بخار آب را میدهند. توانایی این پارچه ها برای بلوکه کردن برف و باران، درحالی که اجازه تبخیر عرق را میدهند، منجر به استفاده از آن ها در لباس بارانی، لباسهای ورزشی فضای باز ضد آب و سایر کاربرد ها میشود.

برزنتهای نسوز بهترین گزینه برای عایق کاری و مقاوم سازی تجهیزات می باشند. همچنین بعتر است بدانید پارچه برزنت نسوز میتوانند هزینه های خرید و تعمیرات تجهیزات را به اندازه چشم گیری کاهش بدهد.

پارچه برزنت و خرید آن از مراکز معتبر

برای تهیه پارچه هایی مانند پارچه های برزنت که معمولا برای استفاده های چندساله به کار میروند ، بسیار لازم است که در شرکت طراحی و تولید پارچه دقت لازم را به کار ببندید.

چرا که اگر سرسری و بدون توجه به عوامل مهم این امر طی شود ، مشتری آن استفاده لازم را از پارچه نخواهد کرد و مجبور میشود دوباره برای خرید پارچه اقدام نماید.

  مرکز فروش پارچه کانتینری

شرکت دیسکون آمادگی خود برای تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، پارچه سایبان  ، پارچه بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی را اعلام میکند.

برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.