پارچه های برزنت

پارچه های سازه کششی
پارچه های سازه کششی
7 آذر 1397
پارچه برزنت چند لایه
پارچه برزنت چند لایه
8 آذر 1397
نمایش همه

پارچه های برزنت

پارچه های برزنت

پارچه های برزنت

پارچه های برزنت را میشناسید؟

برزنت یک پارچه ی مستحکم، منعطف و ضد آب می باشد که معمولا از پارچه‌ هایی مثل کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی مثل پلی اتیلین ساخته می‌ شود.

برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه است .سایز بندی این نوع پارچه درعرضهای ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود میباشد. با توجه به نیاز و سفارش از وزن ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع موجود است. برزنت  با نامهای یک لا نخ تا شش لا نخ می باشد به شکل برزنت موادی, برزنت خام ، برزنت چاپی, برزنت آهاری, برزنت های خطی یافت می شود.

در دوخت چادرهای مسافرتی استفاده از پارچه های ضدآب اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین این انواع، پارچه برزنت هستند. با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادرهای مسافرتی بیشتر میشود. پارچه های برزنتی در دوخت پرده های ضخیم و عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و ساک و کیف های مختلف و به طور کل در هر جا که ضخامت در مقایسه با ظرافت اولویت دارد مورد مصرف قرار میگیرند.

این جنس پارچه در طرحهای ساده و خط دار فراوانترند. برخی از تولیدی و نساجی ها بسته به نیاز بازار و هم چنین سفارشاتی که میگیرند، اقدام به بافت آن پارچه میکنند. تولیدی های بزرگ و نساجی های بافنده برزنت ، انواع مختلف از این پارچه را تولید و به بازار مصرف عرضه میدارند.

جالب است بدانید بر روی پارچه برزنت ضدآب با لایه پی وی سی پوشیده شده می باشد

  انواع پارچه های برزنت

پارچه برزنتی با قابلیت های مختلف مصرف ، در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت در بازار خرید و فروش میشوند. تولیدی های زیادی در کشور بافت انواع پارچه های برزنتی را در دستورکار خود دارند.

خرید انواع پارچه های برزنت از ما:

دیکسون یکی از شرکت های تولید پارچه است که مشاورانی مجرب هم برای مشورت با مشتریان دارد.

برای خرید و مشاوره از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.