پارچه های برزنت و انواع آن

همه چیز درباره پارچه برزنت شمعی
همه چیز درباره پارچه برزنت شمعی
3 آبان 1397
استفاده از پارچه برزنت برای سایبان برقی
استفاده از پارچه برزنت برای سایبان برقی
10 آبان 1397
نمایش همه

پارچه های برزنت و انواع آن

پارچه های برزنت و انواع آن

پارچه های برزنت و انواع آن

پارچه های برزنت و انواع آن

پارچه ها انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد میباشد که به دلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و بدو نوع پنبه و پلی استر تقسیم میشود.

برزنت شمعی

از کاربردیترین انواع پارچه برزنت میتوان به برزنتهای شمعی اشاره نمود.برزنتهای شمعی در ساخت چادر های محافظتی اتومبیلها – مسقف سازیهای موقت ضد باران – پوشش محافظتی اجناس در انباریها -ساخت لانه حیوانات – ساخت آلاچیق – بعنوان پوشش بالکن – پوشش استخر ها – ساخت سایبان و … کاربرد دارد.

برزنتهای شمعی دارای مواد یو وی (ضد ماورا بنفش نو خورشید) بوده و در برابر آفتاب و عوامل طبیعی نمیپوسد.
نرمش پذیر بودن برزنت شمعی کار با آن را بسیار آسان کرده است
.نوع بافت و فرمول ویژه الیاف مصنوعی برزنتهای شمعی پارچه ای نفوذ ناپذیر ارزان قیمتی را ساخته که با الیاف طبیعی به هیچ وجه میسر نمیباشد.

برزنت نسوز 

برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار خوب یکی از شناخته شده ترین برزنتهای ضدآتش هستند.
عرضه انواع برزنت نسوز فویلدار با قابلیت و کیفیت مناسب جهت محافظ حرارتی صورت میپذیرد.
از کاربرد برزنت نسوز میتوان به درزگیری داکتهای کوره – درز گیری دریچه های مرتبط با مشعل – آسترکاری سطوح داغ – عایق پشتیبان کوره ها – برزنت نسوز عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری و در صنایع ساختمانی بعنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری اشاره نمود.

  شلنگ آتش نشانی برزنتی

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت دیسکون تماس بگیریم؟

دیسکون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه سایبانی می توانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.