فروشگاه انواع پارچه سایبان

پارچه سقف متحرک ارزان
پارچه سقف متحرک ارزان
18 اسفند 1397
تولیدکننده پارچه برزنت
تولیدکننده پارچه برزنت
21 اسفند 1397
نمایش همه

فروشگاه انواع پارچه سایبان

فروشگاه انواع پارچه سایبان

فروشگاه انواع پارچه سایبان

فروشگاه انواع پارچه سایبان

سایبان از اجزاء گوناگون تشکیل شده که از جمله آنان میتوان به پارچه سایبان اشاره کرد که بخش اعظمی از سازه سایبان را تشکیل میدهد. پارچه سایبان انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع سایبان با اندازه و ابعادی که انتخاب میکنید نوع آن پارچه انتخاب می شود.

پارچه سایبان در پارکینگ های رو باز جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به اتومبیل ها ، حیاط منازل، محل بار گیری و تخلیه بار در کارخانه ها و کار گاه ها ، پوشاندن محیط جلوی رستوران ها و بستنی فروشی های بیرون بر جهت تسهیل ارائه سرویس به مشتریان، پارچه سایبان جهت پوشاندن محوطه جلوی فروشگاه ها جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و تسهیل بازدید ویترین توسط مشتریان و .. می باشد.
سایبان ها متشکل از چند نوع پارچه بوده که انتخاب آنها بستگی بمحل و مدت استفاده ی  آنها توسط مشتری دارد. در تعیین جنس پارچه سایبان که شامل یک پارچه تثبیت شده مقاوم در مرکز میباشد باید به نکاتی توجه نمود.

نکته اول در تعیین جنس پارچه سایبان این است که در سازه سایبان دو پوشش محافظتی از جنسهای متفاوت و ترکیبی در هر طرف آن میباشد.
جنس پارچه سایبان ها با توجه بکاربری آن ها متفاوت میباشد. مثلا برای طراحی در فضای داخلی و یا فضای باز میتوان جنس پارچه سایبان را متفاوت انتخاب کرد.
پارچه سایبان برزنتی کیفیت مناسبی در برابر باران و برف دارد. این جنس از پارچه سایبان به صورت تک رنگ موجود نیست. پارچه سایبان ترانزیتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر باران و برف در برابر گرمای بسیار زیاد نیز مقاوم است و فقط به صورت تک رنگ موجود است. هرگاه بخواهیم طرح خاصی را روی سایبان برقی پیاده کنیم از پارچه سایبان فلکسی استفاده می کنیم.

  نکات مهم در زمان خرید آلاچیق پارچه ای

دیسکون تولید کننده انواع پارچه های سایبان با تنوع رنگی بالا

با شرکت های مختلف آماده همکاری میباشد

دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه های سایبان با قیمت کارخانه آماده همکاری با شما در هر زمینه ای که به پارچه های برزنتی و پی وی سی مربوط شود میباشد.
برای ارتباط ، مشاوره و خرید انواع پارچه های سایبان از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.