قیمت پارچه سایبان

قیمت پارچه سازه کششی
قیمت پارچه سازه کششی
5 دی 1397
خرید پارچه برزنت
خرید پارچه برزنت
6 دی 1397
نمایش همه

قیمت پارچه سایبان

قیمت پارچه سایبان

قیمت پارچه سایبان

قیمت پارچه سایبان با کیفیت

پارچه پی وی سی (PVC)  :

بهترین پارچه مورد استفاده در سایبان برقی (سایبان بازویی) پارچه کره ای دورور پی وی سی (pvc)  میباشد. از آنجاییکه سایبان برقی تحت فشار است این نوع روکش با توجه به مقاومت بالای خود بهترین نتیجه را در سایبان برقی برای مشتری ارائه می نماید.

پارچه کره ای دارای الیاف پلی استر و روکش دو رو پی وی سی (pvc)  میباشد.پارچه کره ای مورد استفاده در سایبان برقی با توجه به داشتن الیاف پلی استر عایق مناسب در برابر گرما میباشد.

همین طور با توجه به داشتن روکش پی وی سی (pvc)  مقاوم در برابر نفوذ آب ، پوسیدگی و اشعه uv میباشد.

پارچه سایبان مورد استفاده در سایبان کالسکه ای :

قیمت پارچه سایبان در سایبان کالسکه ای بسته به سفارش مشتری می توان از پارچه کره ای یا پارچه ترانزیت استفاده نمود .پارچه ترانزیت تولید شده در کارخانجات ایرانی میباشد.دارای روکشهای متشکل از الیاف پلی استر و یک رو پی وی سی (pvc)  است .

پارچه های ترانزیت نسبت به پارچه کره ای استقامت کمتری در مقابل نور خورشید دارد .پارچه های ترانزیت تنها از یک طرف قابل شست و شو هستند و نصف پارچه های کره ای استقامت دارند. .

پارچه سایبان جنس نانو:

موارد مصرف : سایبان برقی(بازویی) ، سایبان کالسکه ای ، سایبان پوششی

پارچه سایبان نانو با توجه به داشتن طرح های و رنگ های متنوع، مشتریان خاص خود را دارد. از این نوع پارچه در انواع سایبان از جمله سایبان برقی ،سایبان کالسکه ای و سایبان پوششی میتوان استفاده نمود .

  پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

برای اطلاع از هزینه های پارچه ی سایبان میتوانید با بهترین تولید کننده و عرضه کننده پارچه سایبان ، دیکسون در ارتباط باشید.

و برای دریافت بهترین پارچه سایبان با کمترین هزینه میتوانید با دیکسون در ارتباط باشید.