نکات مهم پارچه کانتینری؛ بایدها و نبایدها

چرا آلاچیق پارچه ای بخریم؟
چرا آلاچیق پارچه ای بخریم؟
11 خرداد 1400
چگونگی طراحی سازه پارچه ای - سازه غشایی
چگونگی طراحی سازه پارچه ای
20 خرداد 1400
نمایش همه

نکات مهم پارچه کانتینری؛ بایدها و نبایدها

نکات جالب درباره ی پارچه کانتینری که نمی دانید!

دلایل خرید پارچه کانتینری باکیفیت

برای خرید پارچه کانتینری باکیفیت باید به چه مواردی توجه داشته باشید؟ با تولید روز افزون انواع پارچه دست مشتریان برای انتخاب باز شد اما خب هر چقدر تنوع پارچه ها بیشتر باشد مشتریان هم سردرگم خواهند شد به همین علت با نوشتن این مقاله سعی بر این داریم که به شما کمک کنیم بهترین پارچه را برای خود تهیه کنید و بتوانید با آن به رفع نیازهای خود بپردازید.

پارچه کانتینری که نام دیگر آن پارچه برزنتی هم می باشد یکی از انواع محبوب پارچه ها در این روزها به شمار می رود پس می توان گفت یکی انتخاب های مشتریان این نوع پارچه می باشد. پارچه کانتینری یک پارچه ی بسیار محکم است که می تواند مدت زمان طولانی داوم داشته باشد بدون آن که مشکلی برایش ایجاد شود.

مشکلات زیادی از جمله سوختن ، پوسیده شدن ، پاره شدن و… برای بیشتر پارچه ها پیش می آید اما باید اشاره کنیم که هیچ یک از مشکلات برای پارچه‌های کانتینری پیش نخواهد آمد.

نکات جالب درباره ی پارچه کانتینری که نمی دانید! - دیکسون

پارچه کانتینری بهترین پیشنهاد به شما!

با دانستن نکات مهم پارچه کانتینری، خرید این پارچه به شدت توصیه می‌شود. همانطور که در بالا اشاره شد پارچه ها عموما دچار مشکلات پوسیدگی ، پارگی و سوختگی می شوند به همین دلیل این نوع پارچه ها در خیلی از مکان ها نمی توانند کاربرد زیادی داشته باشند.

برعکس بیشتر پارچه هایی که در بازار وجود دارد  پارچه کانتینری می توانند گزینه ی مناسبی برای شما باشند چرا که این پارچه ها در برابر سوختن ، پوسیدن ، پاره شدن مقاومت بسیار بالایی دارند. با خرید پارچه کانتینری باکیفیت از این نظر مطمئن هستید که در زمان بارش باران هیچ آبی به داخل پارچه نفوذ نمی کند و مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند.

  پروژه بیمارستان صد تختخوابی ارتش در سیستان و بلوچستان

پس می توان گفت این پارچه  انتخاب مناسبی برای شما است در ادامه درباره ی کاربردها و نکات مهم پارچه کانتینری بیشتر خواهیم گفت پس همراه ما باشید.

نکات جالب درباره ی پارچه کانتینری که نمی دانید! - سفارش پارچه

در چه مکان هایی از پارچه کانتینری استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که عموما برای مشتریان پیش می آید این است که در چه مکان هایی می توانند از پارچه کانتینری استفاده کنند. با توجه به این که  انواع پارچه های کانتینری، دارای خاصیت ضد آب و ضد اشتعال هستند در بیشتر مکان ها می توان از این نوع پارچه استفاده کنید. تا به حال به پارچه سایبان‌ها دقت کرده اید؟

سایبان ها برای این که بتوانند به طور طولانی مدت از محیط مدنظر خود مراقبت کنند نیاز به پارچه ی باکیفیتی دارند. خب همانطور که خواندید پارچه های‌کانتینری هم کیفیت بسیار بالایی دارند پس می تواند به عنوان پارچه سایبان مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی دیگر از کاربرد های این پارچه برای آلاچیق پارچه ای است! آلاچیق های پارچه ای همانند سایبان نیاز به یک پارچه ی مناسب دارند به همین علت بهترین پیشنهادی که به شما می توانیم بکنیم باز هم استفاده از پارچه بزرنتی است. یکی دیگر از کاربردهای این پارچه برای ماشین های باربری است.

احتمالا ماشین های باربری مانند کامیون های روباز را دیده اید که برای جلوگیری از ایجاد مشکل سعی می کنند از پارچه استفاده کنند تا بار موردنظر آن ها به مشکلی برنخورد. پارچه ای که استفاده می کنند پارچه کانتینری است.

در همین رابطه بخوانید:
دلایل انتخاب پارچه ترانزیتی
فروش عمده پارچه برزنت

  پوشش سوله انبار با پارچه ترانزیتی
نکات جالب درباره ی پارچه کانتینری که نمی دانید! - قیمت پارچه کانتینری
قبل از خرید پارچه کانتینری به چه مواردی باید توجه داشت؟

قبل از خرید هر نوع پارچه ای باید از کیفیت آن مطلع شوید تا بعدها به مشکلی برنخورید! پارچه ها باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند تا بتوانید شما به راحتی آن ها را جابجا کنید. هر چقدر انعطاف پذیری یک پارچه بیشتر باشد می توان گفت که طول عمر پارچه تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

برای خرید پارچه در انواع مختلف حتما از یک شرکت معتبر کمک بگیرید و به هر شرکتی برای خرید پارچه اعتماد نکنید! و یکی از نکات مهم پارچه کانتینری این است که خرید خود را از شرکتی انجام بدهید که پارچه را با قیمت مناسب تری به فروش می رساند.

سفارش پارچه کانتینری در قیمت مناسب

با توجه به نکات مهم پارچه کانتینری که ذکر شد، می توانید با مجموعه دیکسون در ارتباط باشید. شرکت دیکسون تولید و فروش انواع‌پارچه سایبان ، آلاچیق و… را انجام می دهد. برای سفارش پارچه مدنظر خود بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.