پارچه سایبان با دیکسون

پارچه سقف های برقی
پارچه سقف های برقی
8 دی 1397
پارچه برزنت برای انواع سایبان
پارچه برزنت برای انواع سایبان
11 دی 1397
نمایش همه

پارچه سایبان با دیکسون

پارچه سایبان با دیکسون

پارچه سایبان با دیکسون

پارچه سایبان با دیکسون (بهترین و با کفیت)

پارچه سایبان دیکسون اولین و بزرگترین تولید کننده پارچه سایبان در ایران و عرضه  به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 350 نماینده فعال پارچه سایبان در کشور بزرگترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش پارچه سایبان را به عهده دارد.

سایبان ها متشکل از چند نوع پارچه بوده که انتخاب آنها بستگی بمحل و مدت استفاده ی  آنها توسط مشتری دارد. در تعیین جنس پارچه سایبان که شامل یک پارچه تثبیت شده مقاوم در مرکز میباشد باید به نکاتی توجه نمود.

نکته اول در تعیین جنس پارچه سایبان این است که در سازه سایبان دو پوشش محافظتی از جنسهای متفاوت و ترکیبی در هر طرف آن میباشد.

جنس پارچه سایبان ها با توجه بکاربری آن ها متفاوت میباشد. مثلا برای طراحی در فضای داخلی و یا فضای باز میتوان جنس پارچه سایبان را متفاوت انتخاب کرد.

پارچه سایبان برزنتی کیفیت مناسبی در برابر باران و برف دارد. این جنس از پارچه سایبان به صورت تک رنگ موجود نیست. پارچه سایبان ترانزیتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر باران و برف در برابر گرمای بسیار زیاد نیز مقاوم است و فقط به صورت تک رنگ موجود است. هرگاه بخواهیم طرح خاصی را روی سایبان برقی پیاده کنیم از پارچه سایبان فلکسی استفاده می کنیم.

ارتباط با دیسکون و خرید پارچه سایبان با دیکسون

بیست سال است که دیکسون خود را به عنوان مرجعی نهایی در صنعت پارچه سایبان ثابت نموده است.

با بالا بردن کیفیت مواد اولیه خود بهترین ها را داشته باشید.

کیفیت حق شماست و دیسکون این حق را کاملا به شما میدهد.

  شست و شوی پارچه سایبان

همچنین تیم مشاوره ما در محیطی امن و به صورت تلفنی یا حضوری در خدمت شما عزیزان هستند.

برای ارتباط با مشاورین برجسته و آزموده ما نیز میتوانید از همان راه های ارتباطی و تماس آخر صفحه استفاده کنید و با ما تماس بگیرید.