سقف متحرک پارچه ای

پارچه سازه کششی دیکسون
پارچه سازه کششی دیکسون
30 آبان 1397
اهمیت کیفیت پارچه سایبان
اهمیت کیفیت پارچه سایبان
5 آذر 1397
نمایش همه

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای

نوع آب و هوایی در شهر و کشورها باعث میشود که در هر منطقه از پوششهای مناسب با آن آب و هوا استفاده نمود.

یکی از این پوشش ها سقف متحرک است. این نوع پوشش علاوه بر زیبا سازی محیط ، استفاده از آب و هوای آن منطقه را راحت میکند. سقف متحرک میتواند از شیشه، صفحات فلزی عایق شده ، صفحات پلکسی و پارچه ای و. . . ایجاد شود.

این سقفها در دو حالت اتوماتیک و دستی( مکانیکی )وجود  دارند.

در نوع اتوماتیک آن با طراحی یک ریموت کنترل و  یا یک دکمه، عمل جمع شدن و  باز شدن سایه بان پارچه ای بصورت خودکار و کنترل شده انجام میشود که نامهای دیگر این نوع سقفها سقف برقی، سقف جمع شو، سقف ریموتی است.

اما در مدل سقف متحرک پارچه ای مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام میشود.

 

سقف متحرک پارچه ای

 

پارچه سقف متحرک

پارچه سقف متحرک ، بعنوان جزیی از سقف کاذب معلق دارای ساختاری انعطاف پذیر و طرحها و رنگهای متنوعی است. این نوع از انواع سقف کاذب پارچه ای میتواند با سقف کاذب معمولی و یا تایل کناف ترکیب و طراحی شود.

سقف متحرک میتواند با تصاویر و اشکال مختلف مطابق با سلیقه اشخاص طراحی و اجرا گردد.  سقف متحرک از دو جز اصلی تشکیل شده است که شامل پارچه ای سبک وزن از جنس پی وی سی و ریلهای مخصوص میباشد. پارچه PVC این نوع از سقف کاذب تحت فرایند حرارتی خاصیت کشسانی پیدا میکند.

ریلهای سقف متحرک بر روی سقف یا روی دیواری نصب گردیده و پارچه پی وی سی در داخل آن ها نصب میشود. علاوه بر بکارگیری سقف متحرک در پوشش سقف ، میتوان از این تکنولوژی در پوشاندن دیوارها ، ساخت انواع پنل روشنایی و پخش کننده نور هم چنین  برای طراحی غرفه های نمایشگاهی در فرمها و اشکال مختلف استفاده نمود.

  انواع آلاچیق پارچه ای