پارچه پی وی سی سایبانی

پارچه برزنت سایبانی
پارچه برزنت سایبانی
14 اسفند 1397
پارچه سازه کششی سایبانی
پارچه سازه کششی سایبانی
15 اسفند 1397
نمایش همه

پارچه پی وی سی سایبانی

پارچه پی وی سی سایبانی

پارچه پی وی سی سایبانی

پارچه پی وی سی سایبانی

پارچه سایبان دیکسون اولین و بزرگترین تولید کننده پارچه سایبان در ایران و عرضه  به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 350 نماینده فعال پارچه سایبان در کشور بزرگترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش پارچه سایبان را به عهده دارد.

برای خرید بهترین پارچه ی سایبان میتوانید پارچه ی پی وی سی را انتخاب کنید ، پارچه ی پی وی سی شاید شکل های متفاوتی نداشته باشد اما مطلوب ترین نوع پارچه سایبان است.
به بیان ساده تر برای کسانی که از تعریفات بالا سر در نمیارند ، پارچه پی وی سی پارچه ایست که از موادی ساخته شده که بتواند در برابر آب  و آتش مقاوم باشد . پارچه پی وی سی پارچه های ضد آب و محکمی هستند که برای موارد مختلف به کار گرفته میشوند.

امروزه استفاده از پارچه های ضدآب بهترین راهکار جهت مقابله با رطوبت  میباشد. پارچه ی عایق رطوبتی از مصالح ساختمانی است که برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت به فضای داخلی سازه استفاده میشود. چرا که نشت رطوبت به مرور باعث تضعیف و تخریب سازه می شود.

خرید انواع پارچه پی وی سی سایبانی

دیسکون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه سایبان مثل پارچه برزنت و پارچه های پی وی سی میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

  پارچه های پی وی سی