قیمت پارچه برزنت

پارچه برزنت و خرید آن
پارچه برزنت و خرید آن
4 دی 1397
قیمت پارچه سازه کششی
قیمت پارچه سازه کششی
5 دی 1397
نمایش همه

قیمت پارچه برزنت

قیمت پارچه سازه کششی

قیمت پارچه سازه کششی

قیمت پارچه برزنت دیکسون

پارچه بزنت یکی از پارچه های پرکاربرد در صنایع است که در تنوع رنگی و انواع مختلف تولید می گردد.

پارچه برزنت که با لایه پی وی سی و روکشی از چرم پوشانده شده است و با نام های برزنت ترانزیتی، برزنت کانتینری و یا مشما ترانزیتی هم شناخته میشود.

برزنت پارچه ای مستحکم و ضدآب است که در اندازه های متفاوت در بازار خرید و فروش میشود و متناسب با جنس و موادی که در پارچه استفاده شده است دارای قیمت های متفاوتی است.

پارچه برزنت ، پارچه های مستکم و ضدآب است که برای دوختن چادرهای مسافرتی استفاده میشود همچنین برای تولید کیف های ضدآب، کاربرد های نظامی، چتر، روکش کولر، چادر وسایل نقلیه سنگین، سایبان، پرده های ضخیم و … از این پارچه استفاده میکنند. ین پارچه مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و آب دارد و از ضخامت بسیار بالا و استحکام خوبی برخوردار است.

جنس پارچه برزنت از کرباس و یا پلی استر است و با روکش هایی از جنس یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است و جنس ضدآب این پارچه با لایه ای از پی وی سی پوشیده شده است.منظور از ضدآب بودن این است که پارچه بتواند در برابر فشار ۱۰۰۰ میلی متر آب مقاومت کند و نشتی از آن بروز ندهد و همین امر منجر شده تا پارچه برزنت ضدآب در صنعت پوشاک علاقه مندان زیادی پیدا کند و ضدآب بودن پارچه منجر به مقاومت در برابر باکتری ها شده است و در بیمارستان ها استفاده میشود.

قیمت پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت، متناسب با جنس آن و موادی که جهت ضدآب کردن آن بکار رفته، متغیر میباشد.
در حال حاضر خریداران میتوانند از نمایندگی های مستقیم عرضه پارچه برزنت، با اطلاع از قیمت پارچه برزنت بهترین پارچه برزنت را خریداری کنند. خرید مستقیم پارچه برزنت ضدآب ، بدون هیچ واسطه و افزایش قیمت میباشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

  فروشگاه پارچه برزنت سایبان