پارچه ضد آب و کاربردهای آن

مزایای استخر برزنتی کوچک
مزایای استخر برزنتی کوچک
9 بهمن 1400
استخر برزنتی خانگی
استخر برزنت خانگی
11 بهمن 1400
نمایش همه

پارچه ضد آب و کاربردهای آن

پارچه ضد آب و کاربردهای آن

پارچه ضد آب و کاربردهای آن

دیکسون، در ساخت پارچه ضد آب ها و برزنت های ترانزیتی یا کانتینری تخصص دارد. پارچه کانتینری یا چادر ترانزیتی ضد آب معمولاً برای نگهداری و ذخیره سازی و یا حمل و نقل به کار می رود.

  لذا برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات به مشتریان، ما پارچه های برزنتی ضد آب را برای کاربری های مختلف در طیف محصولات خود موجود داریم.

ساختار پارچه ضد آب

پارچه های ضد آب معمولاً از پلی استر ساخته شده اند که پارچه را بسیار مقاوم می کند. سپس پارچه با لایه پی وی سی (PVC) تقویت می شود.

لایه پلی وینیل کلرید یا پی وی سی آغشته شده به پارچه سبب ضد آب شدن پارچه می شود. دیکسون، برزنت ضد آب را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه با ارزان ترین قیمت تهیه و عرضه می کند.

خرید انواع پارچه برزنت

انواع پارچه برزنت را با مرغوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت از پارچه سرای دیکسون تهیه کنید. برای مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند.

پارچه ضدآب پی وی سی

پارچه های برزنت پلی وینیل کلرید (PVC) یا به اختصار برزنت پی وی سی معمولاً در کاربرد های صنعتی و برای مصارف سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع پارچه ها ساختار مستحکم تری نسبت به سایر مشمع های برزنتی دارند و با لایه ای از پی وی سی پوشانده شده اند که آن ها را ضد آب می کند. هم چنین به دلیل کیفیت بالای ساخت می توانند در برابر سایش و پارگی تا حد بالایی مقاوم باشند.

پارچه پی وی سی ها هم چنین در برابر کپک، چربی، باکتری، عناصر اسیدی و قلیایی و روغن مقاومت بالایی دارند. پارچه کانتینری ضد آب پی وی سی بهترین و ایده آل ترین گزینه برای ساخت و ساز، کشاورزی، حمل و نقل و سایر زمینه ها است.

دیکسون در همین راستا خواندن مقاله زیر را پیشنهاد می دهد:

مزایای استخر برزنتی کوچک

پارچه ضدآب پی وی سی

کاربرد های مخلتف پارچه ضد آب

پارچه ضد آب بسته به نوع ساخت و جنس آن، کاربرد های متنوعی دارد. در ادامه مقاله به برخی از رایج ترین کاربرد های آن می پردازیم.

ساخت استخر برزنتی خانگی

استخر های شنای خانگی ساخته شده از پارچه ضد آب، ارزان ترین و جدید ترین روش برای کسانی است که به دنبال خنک نگه داشتن تابستان هستند! پارچه های برزنتی در ابعاد و وزن های متفاوتی قابل تهیه هستند.

  بهترین پارچه برزنت دیکسون

این ها باعث تغییر قیمت پارچه برزنت نیز می شوند. هم چنین طیف وسیعی از رنگ ها وجود دارد. پارچه های برزنتی به خصوص پارچه برزنت پی وی سی کاملاً ضد آب هستند و از نفوذ و گذر آب جلوگیری می کنند.

به این ترتیب نگرانی بابت نفوذ آب به زمین و فرو نشست آن در اثر آب گرفتگی وجود نخواهد داشت و با خیالی آسوده می توانید یک استخر برزنتی خانگی داشته و از عملکرد آن مطمئن باشید.

پارچه ضد آب به عنوان روکش استخر

پارچه های برزنتی ضد آب، برترین روکش های استخری می باشند. آن ها یک کار استثنایی برای جلوگیری از نور خورشید انجام می دهند، که برای جلوگیری از رشد جلبک ها در زمانی که مواد شیمیایی به طور منظم اضافه نمی شوند ضروری است.

 پارچه برزنت های استخری بسیار مقاوم نیز هستند، بنابراین می توانند وزن یخ و برفی را که در طول زمستان جمع می شود، تحمل کنند. این پوشش استخر برزنت هم چنین به عنوان یک پتوی حرارتی عمل می کند تا استخر شما را از اشعه های مضر UV خورشید محافظت کند.

در این میان این امکان برای شما فراهم می شود تا از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری کنید و با کاهش تبخیر آب و اجزای شیمیایی موجود در استخر، هزینه های نگهداری را کاهش دهید.

شما می توانید در این رابطه مقاله پارچه برزنت ترانزیتی را مطالعه کنید!

پارچه ضد آب به عنوان روکش استخر

استفاده از پارچه ضد آب در بیمارستان ها و مراکز درمانی

در یک محیط پزشکی، تماس تخت ها با مایعات بدن نسبتاً رایج است، که می تواند خطرات بالقوه ای برای سلامتی بیمار بعدی که از تخت استفاده می کند، داشته باشد.

تمیز کردن مایعاتی که در تشک نفوذ می کنند بسیار دشوار است، بنابراین لایه های اضافی محافظ کلیدی هستند. پارچه PVC تشک بیمارستانی، ضد آب است.

به گونه ای قطره های آب را به خوبی روی سطح خود غلتانده و جذب کمی دارد. به این ترتیب دچار نم گرفتگی نشده و موجب آزردگی خاطر بیماران نمی شود.

ساخت چادر و سرپناه ضد آب کمپینگ

سرد شدن هوا و برف و باران پر شدت در نواحی مرتفع کوهستانی نیاز به سرپناه را بیش از پیش نشان می دهد. اما آن چه مهم است ضد آب بودن این سرپناه است.

  سازه کششی از نظر فشردگی بافت

چادر های برزنتی و سرپناه هایی که در دوخت آن ها از مشمع های کانتینری استفاده شده است، ضد آب هستند و درز های غیر قابل نفوذی دارند. این سرپناه های برزنتی به خوبی شما را در برابر برف و باران محافظت می کنند.

خرید انواع پارچه برزنت

انواع پارچه برزنت را با مرغوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت از پارچه سرای دیکسون تهیه کنید. برای مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند.

سقف آلاچیق پارچه ای

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پارچه برزنتی به کار رفته در آلاچیق باید داشته باشد، ضد آب بودن است. آلاچیق های پارچه ای عمدتاً در فضای باز نصب می شوند و همیشه در معرض تغییرات ناگهانی آب و هوایی اعم از برف و باران هستند. انواع مختلف پارچه های برزنت را می توان با آغشته کردن به مواد پلیمری در برابر نفوذ آب مقاوم کرد.

سقف آلاچیق پارچه ای

استفاده از پارچه ضد آب در حمل و نقل

پارچه های ضد آب معمولاً به عنوان چادر های ترانزیتی برای پوشش بار ماشین های سنگین به خصوص کامیون ها، تریلی ها و نیسان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

خودرو ها ممکن است تحت باد و طوفان، باران و تگرگ و یا برف باشند یا ممکن است در معرض درصد بالایی از رطوبت قرار بگیرند.

این جاست که اهمیت یک پارچه ترانزیتی ضد آب نمود پیدا می کند و این می تواند کالاهای شما را از خطر آسیب دیدگی و نم گرفتگی در فصول بسیار سرد یا بسیار گرم در امان نگه دارد.

پارچه ضد آب برای ذخیره سازی و نگهداری

دیکسون، سبک ترین و با کیفیت ترین برزنت های موجود در بازار را به این منظور تهیه و تولید کرده است. یک پارچه برزنتی ضد آب که به خوبی می تواند کالاهای شما را از شر رطوبت و باران در امان نگه دارد.

پارچه ضد آب در ساخت و ساز

در هنگام ساخت و ساز به ویژه زمانی که خبری از سقف نیست، شرایط آب و هوایی شدید مانند باران های سیل آسا و تگرگ می تواند در روند کار شما وقفه ایجاد کند یا بسیاری از مصالح شما را از بین ببرد.

در چنین مواقعی یک مشمع برزنتی ضد آب به کارتان می آید. آن ها تا زمان ساخت سقف به جای آن عمل می کنند.