آشنایی با سقف متحرک

پارچه برزنت بهترین انتخاب
پارچه برزنت بهترین انتخاب
13 دی 1397
پارچه برزنت با کیفیت تضمینی
پارچه برزنت با کیفیت تضمینی
18 دی 1397
نمایش همه

آشنایی با سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک و مزایای استفاده از آن

استفاده از سقف متحرک برای جلوگیری از تابش شدید نور خورشید و اشعه های مضر آن به منطقه تحت پوشش خود و همچنین رطوبت برف و باران، حتی گرد و خاک اضافی برای مشتریان عزیز تهیه میشود.

سقف برقی همان گونه که  واضح است ، با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز شده و موتور به کار رفته در آن کاملا بی صدا میباشد.با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سقف برقی، سبکی سازه سقف برقی و ریموتی بودن سقف برقی بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد.

باید سازه بکار برده شده در سقف برقی در مقابل رطوبت، سرما و باد مقاوم باشد. برخی از مزایای سقف برقی میتوان به ارزان بودن، امکان نصب در هر محیطی ، ایجاد فضای خنک تر از حد معمول و …. اشاره کرد. برای ساخت انواع سقف برقی در طرح ها متنوع که هر کدام برای مکانی طراحی شده اند با دنیای چادر تماس بگیرید.

از دیگر مزایای نصب سقف برقی این بوده ،  کافی شاپ های  که داری یک فضای باز بلا استفاده هستند میتوانند با نصب سقف برقی از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی کنند که این کار هم باعث افزایش مشتری شده و هم نمای بیرونی  کافی شاپ را زیبا و شیک میکند. برای ساخت کالای با کیفیت باید از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت آن استفاده کرد.

شرکت دیکسون با ارائه انواع پارچه سقف متحرک و سایبان ها در حال فعالیت میباشد. کارخانه ها و شرکت ها جهت خریداری پارچه های مورد نظر خود میتوانند از طریق دیکسون اقدام نمایند.

  خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی

برای سفارش پارچه سقف متحرک از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با دیکسون تماس بگیرید.

همچنین درصورت تمایل میتوانید به رایگان با کارشناسان دیکسون در زمینه خریدانواع پارچه مشاوره کنید.