نحوه تعیین قیمت سازه چادری

خرید سازه پارچه ای در کیفیت مناسبخرید سازه پارچه ای در کیفیت مناسب
خرید سازه پارچه ای در کیفیت مناسب
22 تیر 1400
پروژه بیمارستان صد تختخوابی ارتش در سیستان و بلوچستان
پروژه بیمارستان صد تختخوابی ارتش در سیستان و بلوچستان
2 مرداد 1400
نمایش همه

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

نحوه تعیین قیمت سازه چادری بستگی به موارد مختلفی دارد و هر کدام در قیمت گذاری آن موثر اند. سازه پارچه ای با توجه به معماری و ظاهر خاصش توانایی افزایش جذابیت و خاص کردن محیط را دارد.

اگر می خواهید با توجه به هزینه ای که می پردازید محیط را جذاب کنید به شما پیشنهاد استفاده از سازه پارچه ای می دهیم چراکه هم معماری منحصربفرد و غیر تکراری دارد هم اینکه هزینه ی آن مقرون به صرفه تر از سایر سازه های تزئینی است.

بازهم پیشنهاد میکنیم در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا نحوه تعیین قیمت سازه چادری را باهم بررسی کنیم.

کیفیت متریال استفاده شده در ساخت سازه پارچه ای

در ساخت سازه پارچه ای کیفیت متریال حرف اول را می زند در وهله ی اول تاثیر بسزایی بر روی قیمت این سازه می گذارد.

هرچقدر کیفیت متریال استفاده شده بالاتر باشد قیمت سازه پارچه ای افزایش می یابد البته خودتان خیالتان راحت  می شود که اگر مدت طولانی از این سازه استفاده کنید هیچ مشکلی برایش پیش نمی آید و هزینه ای جهت تعویض برای شما نخواهد داشت.

البته متریالی که در ساخت سازه پارچه ای استفاده می شود و خیلی هم مطرح است پارچه ی آن است.

پارچه ای که استفاده می شود باید از ویژگی های : انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر شرایط دمایی مختلف ، تابش آفتاب ، ضد اشتعال بودن و .. برخوردار باشد.

به عنوان مثال پارچه پی وی سی ، پارچه کانتینری ، پارچه ترانزیتی ، سازه کششی برای ساخت این نوع سازه اکثراً توسط شرکت های تولید کننده استفاده می شود البته باید در این زمینه از مشاوران شرکتی که انتخاب کردید کمک بگیرید تا آنها راهنماییتان کنند.

  مزایای سازه چادری

هرچقدر کیفیت و نوع جنس پارچه مرغوب تر باشد صد در صد طول عمر سازه افزایش می یابد و شما می توانید از سایه ی گسترده ای که ایجاد کرده بهره مند شوید.

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

نوع طراحی در قیمت سازه چادری تاثیر گذار است!

طراحی سازه از جمله موارد دیگری است که در قیمت تاثیرگذار است. البته طراحی ها اگر از پیش تعیین شده و پیشنهادی خود شرکت باشد ممکن است هزینه ی پایین تری برای شما تمام شود.

اما طرح ابداعی یا طراح مورد نظرتان را بخواهید در سازه چادری پیاده سازی کنید به دلیل زمانی که شرکت مورد نظر در ساخت و طراحی آن می گذارد هزینه ی بالاتری را باید بپردازید.

البته با انجام این کار شما طرح ابداعی مورد نظرتان را خواهید داشت به طوریکه تکراری نیست و مختص محل مورد نظرتان طراحی شده است.

درست است که هزینه ی بالاتری خواهد داشت اما به نفعتان هم تمام می شود و محیط با ایده ی خلاقانه ی شما تزئین می شود.

اگر هم می خواهید هزینه ی زیادی پرداخت نکنید از سازه های طراحی شده از قبل می توانید استفاده کنید بازهم به نظر شما بستگی دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

دلایل خرید سازه پارچه ای

خرید پارچه برزنت کانتینری اصفهان

ابعاد سازه پارچه ای تاثیر گذار در قیمت آن

بیشتر مشتریان این نظر را دارند که هرچقدر ابعاد سازه پارچه ای بیشتر باشد قیمت آن کاهش پیدا می کند البته این نظر تا حدودی درست است .

اما خودتان این تصور را بکنید که هرچقدر میزان ارتفاع و ابعاد سازه بیشتر باشد میزان پارچه ی استفاده شده افزایش می یابد ، جنس سازه هم باید طوری باید که مقاومت در برابر عوامل مختلف را داشته باشد و بتواند نیروی وارده از پارچه را تحمل کند.

  مزایای آلاچیق پارچه ای متحرک

اما بعضی از شرکت ها هستند با توجه به ابعاد سازه قیمت را افزایش می دهند و نظر شما را خراب می کنند. بازهم نظر شما درست است اما این موارد را اگر در نظر بگیرید ممکن است کمی هزینه ی بیشتری را بپردازید .

با انتخاب شرکت درست مطمئن باشید هزینه ی مقرون بصرفه ای جهت خرید سازه پارچه ای خواهید پرداخت.

اما ارتفاع سازه هم در قیمت سازه چادری بی تاثیر نیست ، چراکه سازه باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشد تا بتواند نیروی وارده از پارچه را تحمل کند و در برابر شرایط مختلف مقاومت کند.

نحوه تعیین قیمت سازه چادری
سفارش سازه چادری با قیمت و کیفیت مناسب از برترین شرکت تولید کننده

با سفارش سازه چادری ، سازه پارچه ای ، سازه غشایی و انواع دیگر سازه ها با برترین شرکت تولید کننده در این زمینه با قیمت و کیفیت مناسب بهترین را داشته باشید.

شرکت دیکسون با استفاده از بهترین متریال و پارچه های مناسب می تواند سازه پارچه ای مناسبی را برای شما عزیزان تولید و ارائه دهد.

اگر در نظر دارید سازه ای با طول عمر بالا داشته باشید پیشنهاد ما به شما سفارش سازه پارچه ای از شرکت دیکسون است به دلیل اینکه شرکت ما خودش تولید کننده است می تواند قیمت مناسب تری به شما ارائه دهد و کیفیت محصولاتش را بعد از مدت طولانی استفاده خودتان می توانید مشاهده کنید.

هر جای ایران که هستید سازه چادری با کیفیت بالا را از ما سفارش دهید.