پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

فروشگاه پارچه سقف
فروشگاه پارچه سقف
4 اسفند 1397
برزنت های چند لا
برزنت های چند لا
7 اسفند 1397
نمایش همه

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

برای انتخاب پارچه سایبان باید دقت کنید و همچنین باید در نوع پارچه ای که انتخاب می کنید همه جوانب را در نظر بگیرید یعنی  اگر در هوای بارانی و تغییر آب و هوا و دمای شهری خود باید دقت داشته باشید که ضرری پارچه سایبان خود نزنید.

انواع پارچه سایبان :

1-جنس پارچه ای :

پارچه سایبان از جنس پارچه ای زیبایی زیادی دارد و دارای انواع اشکال و طرح های متفاوتی است که شما می توانید بنا به سلیقه ی شخصی خودتان نوع طرح و رنگ را انتخاب کنید. اما پارچه سایبان از جنس پارچه ای مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی ندارد بنا براین برای روز هایی که می خواهید اوقات خوشتان را کنار خانواده اتان در روز گرم تابستان بگذرانید مورد مناسبی است.

2-جنس تار و پودی:

این نوع جنس از سایبان دارای روزنه های کوچکی است که نور به مقدار کم و ملایمی به صورت شما می خورد بنابراین اگر این نوع پارچه را دوست دارید می توانید از این نوع جنس پارچه استفاده کنید.

3-جنس حصیری:

این جنس از پارچه بیشتری کاربرد را در روز های گرم تابستان دارد که می توانید با آب پاش روی آن آب بپاشید و از نسیم خنک آن استفاده کنید.

بیشتر مردم از جنس حصیری برای روز های گرم استفاده می کنند زیرا به راحتی می توانند آن را مرطوب کنند و از نسیم خنک آن استفاده کنند.  اما برای بالکن ها و پاسیو ها از جنس پارچه ای استفاده می شود.

در انتخاب نوع جنس پارچه سایبان بستگی به سلیقه ی شما دارد که می توانید هر جنسی که می خواهید استفاده کنید و همچنین دارای انواع طرح ها و مدل های گوناگونی است که می توانید هر نوع که به بالکن و پاسیو شما زیبایی دو چندانی می دهد می توانید استفاده کنید.

  خرید آلاچیق پارچه ای برای تالارها