آشنایی با پارچه برزنت

پارچه سایبان حرفه ای
پارچه سایبان حرفه ای
28 آذر 1397
پارچه سقف متحرک
پارچه سقف متحرک در نمونه کار
1 دی 1397
نمایش همه

آشنایی با پارچه برزنت

پارچه سایبان - پارچه برزنت

پارچه سایبان - پارچه برزنت

آشنایی با پارچه برزنت دیکسون

پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود.

پارچه برزنت در ساخت چادر های محافظتی اتومبیلها ، مسقف سازی های موقت ضد باران ، پوشش محافظتی اجناس در انباری  ، ساخت لانه حیوانات ، ساخت آلاچیق ، پوشش بالکن – پوشش استخر ها ، ساخت سایبان و … کاربرد دارد.

از کاربرد های برزنت نسوز میتوان به درز گیری داکتهای کوره ها ، درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل ، آسترکاری سطوح داغ ، عایق پشتیبان کوره ها ، برزنت نسوز مخصوص عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری و در صنایع ساختمانی به عنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری اشاره نمود.

آشنایی با پارچه برزنت چند لایه

پارچه برزنت یکی از انواع پارچه هاییست که معمولا از پارچه‌هایی از جمله کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیکهای دیگری مثل پلی اتیلین تولید میشود.
پارچه برزنت دارای مقاومت بالا ، قابل انعطاف و البته ضد آب است.
پارچه  های برزنت سه لا شش لا هم در این مرکز به نرخ تولیدی عرضه و پخش میشوند و از نظر کیفیت و جنس بسیار مرغوب و تضمینی هستند.
پارچه های برزنت سه لا شش لا کاربرد های مختلفی دارند و نرخ خرید و پخش عدلی آن ها در مرکز  های عرضه عدلی منسوجات بسیار به صرفه تر می باشد .

  پارچه ضد آب و کاربردهای آن

قیمت پارچه برزنت در بازار
با توجه بشرایط بازار مواد اولیه و نوسانات ارز های خارجی، قیمت انواع برزنت نیز تغییر میکند بطوری که در بعضی مواقع قیمت آن ها بصورت روزانه دستخوش تغییراتی است که این امر هم تولیدکننده و هم مصرف کننده را دچار سردرگمی کرده و قیمت ها به صورت حدودی میباشد. پس برای دریافت قیمت بروز پارچه ها از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.