برزنت های چند لا

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟
پارچه سایبان باید چگونه باشد؟
6 اسفند 1397
پارچه سازه کششی و انواع آن
پارچه سازه کششی و انواع آن
8 اسفند 1397
نمایش همه

برزنت های چند لا

برزنت های چند لا

برزنت های چند لا

آشنایی با برزنت های چند لا

 برزنت ۳ لا ۶ لا: این نوع پارچه برزنت عمر بسیار بالایی دارد که بهترین نوع برزنت تولید داخل میباشد، وزنی برابر با ۷۳۰ گرم بر هر متر مربع را دارد و تاروپود این نوع برزنت نیز مانند موارد بالا ۸۰ به ۲۰ از پنبه وپلی استر تشکیل شده وبه نوعی با تاروپود خوبی که دارد برزنت ۱۰۰ درصد ضد آبی است که کاربردهای فراوانی دارد از جمله موارد مصرف آن می توان به انواع چادر های کامیون چادرهای نظامی ، سایبان و هر سازه ای که نیاز به کاور ضد آب و ضخیم و مستحکم را دارد.

 برزنت ۳ لا ۳ لا: این نوع پارچه برزنت هم وزنی برابر با ۵۵۰ گرم بر هر متر مربع را دارد و مثل موارد بالا ۸۰ به ۲۰ از پلی استر وپنبه تشکیل شده وازکاربردهای مختلف ان میتوان به این موارد اشاره کرد. تولید چادرهای نظامی وصحرایی وانواع پرده و چتر و آلاچیق اشاره کرد این نوع برزنت ۸۰ درصد ضد آب میباشد.

مطالب مرتبط

پارچه برزنت مخصوص سایبان ها
قیمت پارچه برزنت

 برزنت ۲ لا ۳ لا: این نوع پارچه برزنت وزنی تقریبی حدود۴۵۰ گرم بر هر متر مربع را دارد و۸۰ درصد نخ پنبه و۲۰ درصد پلی استر دارد وکاربر این نوع پارچه برزنت برای تولید سایبان و چتر و پرده و… استفاده می شود.

برزنت ۱لا ۵ لا: این نوع برزنت وزنی معادل۳۰۰گرم بر هر متر مربع وزن دارد که ۸۰ درصد تار وپود نخ این نوع پارچه برزنت از پنبه و۲۰درصد نخ تار پود از پلی استر تشکیل شده است وکاربریهای مختلفی دارد که از جمله موارد مصرفی میتوان به تولید دستکشهای جوشکاری و برزنت دهنه کولر و ….اشاره کرد.

  عملکرد سازه کششی در برابر عوامل محیطی

_البته لازم به ذکر است که نسبت تاروپود انواع برزنت ها، جهت کم تر شدن قیمت قابل تغییر میباشد و میتوان آن را ۶۰ به ۴۰ نیز تولید کرد به این معنی که ۶۰ درصد پنبه و ۴۰ درصد پلی استر قابل تولید میباشد که این نوع برزنت به مراتب عمر کم تری به نسبت موارد بالا دارد.