فروشگاه پارچه برزنت

فروشگاه پارچه پی وی سی
فروشگاه پارچه پی وی سی
30 بهمن 1397
انواع برزنت و قیمت آنها
انواع برزنت و قیمت آنها
1 اسفند 1397
نمایش همه

فروشگاه پارچه برزنت

فروشگاه پارچه برزنت

فروشگاه پارچه برزنت

فروشگاه پارچه برزنت

پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا از پارچه هایی مانند کرباس یا پلی استر با روکش یورتان یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تهیه میشود. برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه یافت میشود که سایز بندی این نوع پارچه ها درعرض های 100 تا 200 سانتی متری موجود است. در واقع این نوع پارچه ها با توجه به نیاز و سفارش کارگاه ها از وزن 220 الی 740 گرم بر متر مربع موجود است. قیمت برزنت متری به کیفیت پارچه ، عرض ، وزن و … آن بستگی دارد. پارچه برزنت با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ به صورت های برزنت موادی، برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت آهاری و برزنتهای خطی در بازار به فروش میرسد.

نوع ساده پارچه برزنتبه صورت کیلویی فروخته میشود و در صورت فروش کیلویی دیگر عرض یا طول پارچه اهمیتی نخواهد داشت. نوع ضدآب این پارچه نیز قیمت بالاتری دارد.

نوع دیگری از این پارچه وجود دارد که در آن یک نوع لایه پی وی سی به کار گرفته شده و رویه آن با چرم پوشیده شده است که این مدل نیز ضدآب است و بیشتر در ساخت آلاچیقها و استخر ها کاربرد دارد،  قیمت این نوع پارچه نیز بسته به عرض آن متفاوت است.

نوع برزنت براساس الیاف،  نخ به کار گرفته شده، رنگ و  ضدآب بودن قیمتهای متفاوتی . برزنت ساده مصارف متعددی دارد ، به طور مثال هم در کار های صنعتی و هم برای ایجاد سایبان و گرم کردن محیط استفاده میشود. نوع ضدآب آن نیز در پادگانهای نظامی و ارتش هم استفاده میشود.

  دیسکون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت

تماس فروشگاه پارچه برزنت

فروشگاه دیکسون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت ، پارچه پی وی سی به شرکت ها و کارخانه ها آمادگی خود را برای همکاری اعلام میکند.