فروشگاه پارچه پی وی سی

فروشگاه پارچه سقف متحرک
فروشگاه پارچه سقف متحرک
27 بهمن 1397
فروشگاه پارچه برزنت
فروشگاه پارچه برزنت
30 بهمن 1397
نمایش همه

فروشگاه پارچه پی وی سی

فروشگاه پارچه پی وی سی

فروشگاه پارچه پی وی سی

فروشگاه پارچه پی وی سی

پارچه PVC – پارچه‌های به اصطلاح PVC عموما از الیاف مقاوم پلی استر با روکش PVC  ساخته می‌شوند. پوششPVC جهت محافظت از الیاف پارچه می باشد که سبب مقامت طولانی‌تر در برابر اشعه UV و شرایط سخت شیمیایی و محیطی می‌شود. در تولید این محصولات به دلیل پیچیدگی دانش فنی و کاربرد مختلف آنها از فن‌آوری‌های متنوعی استفاده می‌شود.

پارچه پی وی سی PVC امروزه ، پارچه‌های پوشش داده شده پارچه پی وی سی PVC کاربردهای مختلفی دارند. بسیاری از پلیمرها برای پوشاک استفاده می‌شوند. لاستیک طبیعی پی وی سی PVC از تراوش نوعی گیاه به نام Hevea brasiliensis به دست می‌آید. پلی وی‌نیل کلراید (PVC) یکی از پلیمرهای مصنوعی است که کاربردهای زیادی در پوشش دهی پارچه پی وی سی PVC دارد. قیمت پائین پارچه پی وی سی PVC ، ویژگی‌های فیزیکی عالی پارچه پی وی سی PVC ،‌ توانایی برای ترکیب با مواد افزودنی و مفید بودن به علت کاربردهای فراوان در صنعت سایبان برقی و پارچه پی وی سی PVC سقف، این ماده را از محبوبیت برخوردار کرده است.

پارچه PVC علاوه بر کاربردشان در سازه‌های پارچه‌ای مدرن (نظیر پوشش استادیوم‌ها، سازه‌های با دهانه بسیار زیاد و …)، کاربردهای فراوانی در زمینه مخازن نگهداری مایعات خاص، حمل و نقل و سیلوهای ذخیره سازی مواد غذایی و برزنت‌های سیستم‌های مجموعه نفت و صنایع مختلف دارند.

تماس با فروشگاه پارچه پی وی سی