مرکز پخش پارچه برزنت

مرکز پخش پارچه سایبان
مرکز پخش پارچه سایبان
23 مهر 1397
پارچه سایبان
شست و شوی پارچه سایبان
25 مهر 1397
نمایش همه

مرکز پخش پارچه برزنت

مرکز پخش پارچه برزنت

مرکز پخش پارچه برزنت

مرکز پخش پارچه برزنت دیسکون

برزنت یکی از انواع پارچه می باشد که معمولا از پارچه‌هایی از جمله کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیکهای دیگری مثل پلی اتیلین تولید میشود.

پارچه برزنت بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است.

پارچه برزنت در عرض 100 تا 200 سانتیمتری و همینطور رنگبندی های مختلف از جمله سبز، قهوه ای، خاکی تولید میشود و براساس نیاز کاربر در اوزان 220 الی 740 گرمی تولید میگردد و با اسامی یک لا نخ و شش لا نخ شناخته میشود.

پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود.

برزنت نسوز یک ماده ای می باشد که دارای بسیاری از ویژگی هایی عالی مانند: ضدسوزاندن، مقاوم در برابر خوردگی، ساختار پایدار می باشد.

پارچه های ضدآب برزنت قابل تنفس مانع از عبور آب شده، اما اجازه عبور بخار آب را میدهند. توانایی این پارچه ها برای بلوکه کردن برف و باران، درحالی که اجازه تبخیر عرق را میدهند، منجر به استفاده از آن ها در لباس بارانی، لباسهای ورزشی فضای باز ضد آب و سایر کاربرد ها میشود.

 

قیمت برزنت ضدآب

قیمت پارچه ی برزنت ضدآب متناسب با جنس آن و موادی که جهت ضدآب کردن در پارچه استفاده میشود متغیر است.
دیسکون بهترین انواع برزنت ضد آب با قیمت مناسب  را با کیفیتی بهتر از نمونه های مشابه برای مصارف گوناگون در اختیار صنعتگران و تولید کنندگان محترم قرار میدهد.

  خرید سازه کششی همراه با بهترین پارچه برزنت

برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و همچنین مشاوره رایگان برای انتخاب پارچه ها ، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر صفحه با ما تماس بگیرید.