مرکز پخش پارچه سایبان

انواع پارچه های برزنت
انواع پارچه های برزنت
19 مهر 1397
مرکز پخش پارچه برزنت
مرکز پخش پارچه برزنت
25 مهر 1397
نمایش همه

مرکز پخش پارچه سایبان

مرکز پخش پارچه سایبان

مرکز پخش پارچه سایبان

مرکز پخش پارچه سایبان ( برزنت، فلکسی و ترانزیتی )

سایبان از اجزاء گوناگون تشکیل شده که از جمله آنان میتوان به پارچه سایبان اشاره کرد که بخش اعظمی از سازه سایبان را تشکیل میدهد.

پارچه های استفاده شده در سیستم سایبان  دارای طرحها و انواع مختلفی میباشد. این رویه و پارچه ها با توجه به محل نصب و سلیقه مشتری متفاوت میباشد.

انوع پارچه مصرفی در سایبان متشکل از چندین مدل و جنس متفاوت میباشد که به آن خواهیم پرداخت.

رویه و پارچه های سیستم سایبان شامل موارد زیر میباشد :
پارچه برزنتی
پارچه ترانزیتی
پارچه فلکسی

 

آشنایی با انواع پارچه سایبان

اصولا پارچه سایبان , سایبان اتوماتیک, سایبان چتری و همه سایبان ها متشکل از انواع پارچه از قبیل پارچه های PVC که به آن بنری یا کانتینری که البته با ضخامت های مختلف جهت کاربردهای متفاوت است نیز گفته میشود. این نوع پارچه سایبان جهت استفاده در سایبان که در مناطق باران خیز و شرجی هستند میباشد. سایبان  با پارچه سایبان PVC بیشتر در جهت عدم نفوذ باران و رطوبت به زیر سایبان میشود که این نوع پارچه سایبان دارای رنگ بندی با تنوع بسیار بالایی میباشد و هم چنین قابلیت چاپ متن, لوگو, عکس و انواع چاپهای لیزری را دارا می باشد.

هم چنین نوع دیگر از این نوع پارچه سایبان  وجود دارد که اصولا به آن پارچه خلبانی نیز گفته می شود. این نوع پارچه سایبان از وزن بسیار کمی برخوردار است که باعث طول عمر بالای سایبان و چتر میشود.

نوع دیگری از پارچه سایبان  که بالا ترین میزان فروش را دارا میباشد پارچه های برزنتی یا الیاف نخی میباشد که در طرحهای بسیار زیبا و متنوعی به بازار ایران عرضه میگردد که دارای ضخامت و وزنهای متفاوت جهت کاربردهای مختلف هستند که این پارچه سایبان را از دیگر محصولات متمایز مینماید.

  پارچه سایبان باید چگونه باشد؟

 

اگر نیاز به خرید پارچه سایبان یا مشاوره در این زمینه دارید ، میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.