پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه سازه کششی برای سایبان
پارچه سازه کششی برای سایبان
21 آذر 1397
پارچه سقف متحرک باکیفیت
پارچه سقف متحرک باکیفیت
24 آذر 1397
نمایش همه

پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه برزنت یا برزنتی چیست؟

پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا بافته شده از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت پلی استر پنبه تهیه می شود که شامل یک لا پنج، سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا، در عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر می باشد و همچنین بنا به درخواست مشتری می توانیم پارچه برزنت در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف تهیه کنیم و به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

پارچه های برزنتی بهترین نوع پارچه برای دوخت چادر های مسافرتی است زیرا این پارچه ها ضدآب میباشند و ضخامت کافی در برابر نفوذ سرما و گرما دارند همچنین جنس این پارچه ها برخلاف چادر های مسافرتی ساخته شده از پارچه های پلاستیکی بگونه ایست که در برابر آفتاب مقاومت خود را از دست نمیدهد. و این پارچه ها برای سالهای متمادی میتواند همپای همه مسافرتهای شما باشد.

برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین برزنتهای ضد آتش میباشد.

متخصر توضیحاتی از کاربرد های پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه ی برزنتی از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و آب برخوردار بوده و همچنین ضخامت بسیار بالا و استحکام خوبی دارد.
از دیگر ویژگیهای با اهمیت پارچه ی برزنت این است که ضدآب بودن پارچه موجب مقاومت در برابر رشد و تکثیر باکتریها میگردد. پس برای استفاده در بیمارستان و مراکز بهداشتی گزینه ی مناسبیست.

  پارچه سازه کششی چیست؟

پارچه های ضدآب برزنت قابل تنفس مانع از عبور آب شده، اما اجازه عبور بخار آب را میدهند. توانایی این پارچه ها برای بلوکه کردن برف و باران، درحالی که اجازه تبخیر عرق را میدهند، منجر به استفاده از آن ها در لباس بارانی، لباسهای ورزشی فضای باز ضد آب و سایر کاربرد ها میشود.

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت دیکسون تماس بگیریم؟

دیکسون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه های سایبانی میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.