پارچه سقف متحرک باکیفیت

پارچه برزنت یا برزنتی
پارچه برزنت یا برزنتی
22 آذر 1397
پارچه سایبان نانو
پارچه سایبان نانو
26 آذر 1397
نمایش همه

پارچه سقف متحرک باکیفیت

پارچه سقف متحرک باکیفیت

پارچه سقف متحرک باکیفیت

پارچه سقف متحرک باکیفیت دیکسون

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست.

با پیشرفت روزافزون صنعت پارچه سقف متحرک ،سقف برقی این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود زیر سایه پارچه سقف متحرک باشند یا نباشند.

به طور قطع می توان گفت متریال پارچه سقف متحرک به کار رفته در برابر تابش شدید نور خورشید در تابستان و برف وباران حتی طوفان در فصل های سرد سال مقاوم است.

سقفهای پارچه ای نسلی جدید از سازه ها هستند که سقف هایی با دهانه های بزرگ و بصرفه با پوسته های پارچه ای صنعتی کاملا سبک ایجاد میشوند.

سقف متحرک پارچه ای از سیستمی پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که بر روی ریل حرکت میکند.

برای همین در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف بوجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و دکمه، جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای بصورت خودکار و کنترل شده انجام میشود.

اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی و یا دستی، این عمل با دستی انجام میشود و از نظر هزینه ای نیز بصرفه تر است.

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از سقف های برقی پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی پارچه سقف می باشد، چراکه هرکدام میتوانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و در نهایت تبلیغی برای پارچه سقف باشد.

  فروشگاه پارچه سازه کششی

 

کیفیت بالای محصولات دیسکون آن را جهانی کرده و شما برای همکاری با ما و اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

همچنین تیم مشاوره ما در محیطی امن و به صورت تلفنی یا حضوری در خدمت شما عزیزان هستند.

کیفیت حق شماست و دیسکون این حق را کاملا به شما میدهد.