انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت

فروش عمده پارچه برزنت
فروش عمده پارچه برزنت
26 بهمن 1399
دلایل انتخاب پارچه ترانزیتی - دیکسون
دلایل انتخاب پارچه ترانزیتی
1 خرداد 1400
نمایش همه

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت

چرا برای خرید انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت داشته باشیم؟ همانطور که بهتر می دانید این در گذشته پارچه های زیادی تولید می شد امروزه نیز به تعداد انواع پارچه ها افزوده شده است که می توان گفت پارچه کانتینری جز این دسته می باشد. پارچه های کانتینری جز آن دسته از پارچه ها می باشند که می توانند کیفیت خود را حفظ کنند و تا مدت ها بدون مشکلی از شما در برابر عوامل مختلف مانند باران ، برف و…. محافظت کنند.

ما با تهیه این مقاله سعی بر این داریم تا شما به عنوان مشتری بتوانید انتخاب دقیق تری را برای خرید پارچه داشته باشید. بعضی از مشتریان از این سوال را دارند که چرا بیشتر افراد خرید پارچه کانتینری را پیشنهاد می دهند! برای این که با این نوع پارچه بیشتر آشنا شوید و یک انتخاب مناسب داشته باشید ادامه مقاله را از دست ندهید و همراه ما باشید.

ویژگی های پارچه کانتینری

در این بخش شما با ویژگی پارچه های کانتینری بیشتر آشنا خواهید شد. پارچه های کانتینری به پارچه های بزرنتی نیز معروف هستند اگر در جایی این نام ها به گوشتان خورد تعجب نکنید.

پارچه کانتینری جز پارچه های سنگین و ضد آب به حساب می آیند. این روزها در بازار پارچه های ضد آب طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که می تواند در برابر بارش باران و برق مقاوم باشد و هیچ آب بارانی به بافت پارچه نفوذ نکند. این نوع پارچه برای سایبان و آراچیق های پارچه ای گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

  مرکز پخش پارچه برزنت

پس اگر می خواهید برای خود سایبان تهیه کنید پارچه سایبان را حتما کانتینری یا برزنتی انتخاب کنید تا در روزهای بارانی به مشکلی برنخورید. پارچه کانتینری از ماده ای به نام پلی اتلین تولید نی شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که پارچه های کانتینری دارند این نسوز هستند یعنی زمانی که آتش سوزی به هر علتی رخ بدهد به هیچ عنوان از بین نخواهند رفت.

این مورد برای افرادی که از آتش سوزی و خسارت های ناشی از آن می ترسد بسیار مفید خواهد بود. همچنین این پارچه در برابر اشعه های یو وی ، ایکس و… نیز مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. هنوز هم در انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت شک دارید؟

مطالب پیشنهادی:

فروش عمده پارچه برزنت

قیمت رول پارچه برزنت

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت - سفارش پارچه کانتینری

از پارچه کانتینری در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که از پارچه برزنتی در چه مکان هایی می توان استفاده کرد!

پارچه کانتینری جز پارچه های پرفروش به حساب می آید چرا که مهمترین علت این موضوع ویژگی هایی مفیدی است که این پارچه دارد و ما در بالا به آن اشاره کردیم! اگر به کامیون های روباز دقت کرده باشید بعضی از صاحبان آن ها سقف کامیون را با پارچه پوشانده اند که باید بگوییم آن پارچه از نوع کانتینری است.

از پارچه های کانتینری در مکان های دیگری مانند کشتیرانی ، حمل و نقل ریلی ، حمل بار قطار و… استفاده میشود البته خرید پارچه کانتینری تنها این کاربردها را ندارد بلکه شما می توانید از این پارچه برای چتر و سایبان ، چادرهای مسافرتی معروف ، استخر های روباز ، سایبان فروشگاه ها و… نیز استفاده می شود. با وجود دانستن کاربرد این نوع پارچه شما می توانید به راحتی خرید پارچه را انجام بدهید.

  پارچه برزنت برای سایبان

در همین رابطه بخوانید:

فروش ویژه پارچه پی وی سی

فروش ویژه پارچه برزنت

انتخاب پارچه کانتینری باکیفیت - شرکت دیکسون
چه عواملی بر روی قیمت پارچه کانتینری تاثیرگذار می باشد؟

از نظر شما چه عواملی بر روی قیمت پارچه کانتینری تاثیرگذار می باشد؟ اولین مورد موادی است که در طراحی و تولید پارچه استفاده شده است همانطور که می دانید هر چقدر کیفیت مواد بالاتر باشد قیمت پارچه کانتینری نیز بالاتر خواهد رفت!

همچنین پارچه هایی که در آن رنگ های خاص به کار رفته شده است نیز قیمت بالایی دارند. باید در زمان خرید پارچه به این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید پارچه موردنظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

سفارش پارچه کانتینری در کیفیت بالا

برای سفارش پارچه کانتینری می توانید با فروشگاه پارچه دیکسیون در ارتباط باشید. ما انواع پارچه را با قیمت مناسب تولید و روانه بازار می کنیم. شما حتی می توانید به صورت عمده از ما خرید پارچه مدنظر خود را انجام بدهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با مشتریان ما در ارتباط باشید.