نمونه کار پارچه سایبان

پارچه سقف متحرک
پارچه سقف متحرک در نمونه کار
1 دی 1397
پارچه پی وی سی و خرید آن
پارچه پی وی سی و خرید آن
4 دی 1397
نمایش همه

نمونه کار پارچه سایبان

نمونه کار پارچه سایبان

نمونه کار پارچه سایبان

نمونه کار پارچه سایبان (پارچه ارائه شده سایبان از شرکت دیکسون میباشد)

تمامی تصاویر به کار رفته در این متن متعلق به شرکت دنیای چادر بوده و شما میتوانید در این تصاویر پارچه های به کار رفته به عنوان پارچه سایبان را مشاهده نمایید.

نمونه کار پارچه سایبان

 

پارچه سایبان به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده پارچه سایبان  در ایران و عرضه پارچه سایبان به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 350 نماینده فعال پارچه سایبان در کشور بزرگترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش پارچه سایبان را به عهده دارد.تمامی محصولات این شرکت از پارچه سایبان با دوام و استحکام بالا با عمر بسیار زیاد ساخته می شود.

پارچه سایبان در پارکینگ های رو باز جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به اتومبیل ها ، حیاط منازل، محل بار گیری و تخلیه بار در کارخانه ها و کار گاه ها ، پوشاندن محیط جلوی رستوران ها و بستنی فروشی های بیرون بر جهت تسهیل ارائه سرویس به مشتریان، پارچه سایبان جهت پوشاندن محوطه جلوی فروشگاه ها جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و تسهیل بازدید ویترین توسط مشتریان و .. می باشد.

جنس پارچه سایبان قابل استفاده در فضای بیرونی به چهار دسته کلی PVC) Poly Vinyl Chloride) با روکش پلی استر، PTFE) Poly Tetra Fluro Ethlene) با روکش فیبر شیشه، HDPE و ETFE تقسیم بندی می گردد.
جنس پارچه سایبان با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ایران بسیار متفاوت است و پروژه سایبان ها با جنس پارچه سایبان های متفاوت در مناطق مختلف اجرا می گردد.

  فروشگاه انواع پارچه سایبان

ارتباط با دیسکون برای اطلاعات از نمونه کار پارچه سایبان

پس برای خرید و دریافت یک پارچه سایبان محکم و بادوام ، جنس عالی و زیبا از طریق راه های ارتباطی اخر صفحه با دیسکون تماس بگیرید.
بیست سال است که دیکسون خود را به عنوان مرجعی نهایی در صنعت پارچه سایبان ثابت نموده است.
با بالا بردن کیفیت مواد اولیه خود بهترین ها را داشته باشید.
کیفیت حق شماست و دیسکون این حق را کاملا به شما میدهد.