انواع آلاچیق پارچه ای

مرکز فروش پارچه برزنت کانتینری
مرکز فروش پارچه کانتینری
4 مرداد 1400
مزایای سازه چادری
مزایای سازه چادری
6 مرداد 1400
نمایش همه

انواع آلاچیق پارچه ای

انواع آلاچیق پارچه ای

انواع آلاچیق پارچه ای

انواع آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای با توجه به ظاهر بسیار جذابی که دارد در حیاط منزل و اکثر فضاهای باز دیده می شود. انواع آلاچیق پارچه ای این امکان را به طراحان می دهد تا با در نظر گرفتن نوع دکوراسیون محیط مدلی که مناسب است را انتخاب نماید.

این نوع سازه بسیار آسان نصب و راه اندازی می شود همچنین وزن بسیار سبکی دارد که حمل آن را برای شرکت های تولید کننده آسان نموده است البته در برابر شرایط مختلف دمایی و آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند محیط را از وجود هر نوع عوامل طبیعی و غیر طبیعی محفوظ نگه دارد.

در معماری به سبک مدرن آلاچیق چادری به عنوان بهترین گزینه در طراحی دکوراسیون انتخاب شده است البته سازه چادری و سازه پارچه ای بحث جداگانه ای در بحث طراحی دارند.

از این سازه به عنوان یک سازه ی همیشگی نامیده می شود که می توانید طولانی مدت از آن استفاده نمایید.

البته بستگی به این دارد که شما از چه شرکتی جهت سفارش و نصب آن اقدام میکنید. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کامل تری در این باره خدمتتان عرض کنیم.

انواع آلاچیق پارچه ای را بشناسید!

آلاچیق پارچه ای خیمه ای :

این آلاچیق همانطور که از نامش پیداست همانند خیمه است که اکثراً آن را مشاهده کرده اید و میدانید ظاهرش به چه صورت است.

این آلاچیق از نظر ساختار به دو صورت تک پایه و چند پایه است.

در حالت تک پایه این گونه است که پایه ی آن در کنار یا انتهای سازه  یا وسط قرار می گیرد که اکثراً در محیط هایی استفاده می شود که عوامل محیطی و شرایط امکان نصب آلاچیق خیمه ای چند پایه را نمی دهند.

  خرید پارچه برزنت در تهران

البته در اکثر پارک ها ممکن است آن را دیده باشید که میله ی وسط آن از میزی که در آلاچیق قرار داده شده رد شده است.

البته چند  پایه بودن آلاچیق چادری اینگونه است که وزن سازه بر روی یک پایه نیست و بین چندین پایه تقسیم می شود.

همچنین می توانید در متراژ های بالا جهت پوشش محیط استفاده کنید ، استحکام بسیار بالایی دارد و بهترین گزینه برای حیاط منزل ، فضای باز پارک ها ، رستوران ها و .. می باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

نحوه تعیین قیمت سازه چادری

خرید سازه پارچه ای در کیفیت مناسب

انواع آلاچیق پارچه ای
آلاچیق پارچه ای کششی :

این نوع آلاچیق دارای پارچه سازه کششی است و به دلیل جنس پارچه امکان ایجاد سایه برای فضای بزرگتری دارد همچنین شکل آن را می توانید به هر صورت که می خواهید تزئین کنید.

البته از این نوع آلاچیق برای روف گاردن و دیگر اماکن عمومی و خصوصی استفاده می شود. اگر می خواهید در فضای باز رستورانتان هم فضا را زیبا کنید هم اینکه سطح گسترده ای را تحت پوشش قرار دهید این نوع آلاچیق پارچه ای برای شما مناسب ترین است.

البته بازهم بستگی به سلیقه و میزان بودجه ای که در نظر گرفتید دارد. با توجه به این دو موضوع می توانید آلاچیق پارچه ای مورد نظرتان از شرکت معتبری خریداری کنید.

آلاچیق چادری در این نوع استحکام بالایی در برابر عوامل طبیعی مثل تابش نور خورشید ، بارش سنگین برف و سرما دارد و میتواند جسمی سنگینی که براثر اتفاقی روی پارچه می افتد را تحمل کند بدون اینکه پارچه صدمه ای ببیند.

  برزنت ضد آب و مهمترین ویژگی های آن

تمام این ویژگی ملزم انتخاب شما در شرکت تولید کننده آلاچیق پارچه ای است پس نهایت دقتتان را بکنید تا بهترین آلاچیق را در منزل ، رستوران یا مغازه ی خود داشته باشید.

انواع آلاچیق پارچه ای
خرید بهترین آلاچیق پارچه ای از شرکت دیکسون

در جهت انتخاب و خرید آلاچیق پارچه ای باید به ویژگی ساختاری پارچه ، استحکام بالا ، مقاومت آن در برابر شرایط مختلف ، میزان جذب صدا و اشعه ی نور خورشید دقت کنید.

با در نظر گرفتن آن موارد متوجه می شوید که چه نوع آلاچیق پارچه ای را باید تهیه کنید و آیا برای محیط شما مناسب است یا خیر؟

در نهایت باید شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه ی بسیار زیاید داشته باشد تا بتوانید بهترین نوع آلاچیق پارچه ای با سازه ی مدرن را خدمتتان ارائه دهد.

شرکت دیکسون به منظور ارائه بهترین آلاچیق چادری تحت برند دنیای چادر به شما عزیزان فعالیت می کند تمام سازه ها و پارچه هایی که در سازه ی شما استفاده می شود کیفیت فوق العاده ای دارد. پارچه برزنت ، پاچه پی وی سی ، پارچه سازه کششی و … از جمله پارچه هایی هستند که شرکت ما در تولید آن با کیفیت بالا حرف اول را می زند.

شرکت ما با در نظر گرفتن نیاز شما بهترین ها را خدمتتان ارائه می دهد. سند کیفیت و ضمانت ما رضایت شما مشتریان عزیز است.

جهت دریافت استعلام قیمت در زمینه ی آلاچیق پارچه ای و سفارش در مدل ها و اندازه های متعدد با کلیک بر روی لینک زیر با ما تماس بگیرید.