پارچه سایبان نانو

پارچه سقف متحرک باکیفیت
پارچه سقف متحرک باکیفیت
24 آذر 1397
پارچه های پی وی سی
پارچه های پی وی سی
27 آذر 1397
نمایش همه

پارچه سایبان نانو

پارچه سایبان نانو

پارچه سایبان نانو

پارچه سایبان نانو و آشنایی با آن ها

انواع پارچه سایبان عبارتند از:

پارچه سایبان برزنتی

پارچه سایبان ترانزیتی

پارچه سایبان فلکسی

نوع دیگری از پارچه سایبان برقی که بالاترین میزان فروش را دارا می باشد پارچه های برزنتی یا الیاف نخی می باشد که در طرح های بسیار زیبا و متنوعی به بازار ایران عرضه می گردد که دارای ضخامت و وزن های متفاوت جهت کاربرد های مختلف هستند که این پارچه سایبان را از دیگر محصولات متمایز می نماید.

پارچه سایبان نانو

پارچه نانو با توجه به داشتن طرحهای و رنگهای متنوع، مشتریان خاص خود را دارد.

از این نوع پارچه در انواع سایبان از جمله سایبان ،سایبان کالسکه ای و سایبان پوششی می توان استفاده نمود .

پارچه سایبان برزنتی کیفیت مناسبی در برابر باران و برف دارد. این جنس از پارچه سایبان به صورت تک رنگ موجود نیست. پارچه سایبان ترانزیتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر باران و برف در برابر گرمای بسیار زیاد نیز مقاوم است و فقط به صورت تک رنگ موجود است. هرگاه بخواهیم طرح خاصی را روی سایبان برقی پیاده کنیم از پارچه سایبان فلکسی استفاده می کنیم.

امروز تولید کننده بیش از 25 میلیون متر مربع پارچه سایبان دیکسون , پارچه برزنت, پارچه سقف, پارچه پی وی سی, پارچه سقف متحرک, سقف برقی , پارچه سازه کششی, پارچه PVC , پارچه سایبان Dickson , پارچه سایبان برزنت, پارچه سقف پی وی سی, پارچه سایبان PVC , پارچه سقف برزنت و انواع پارچه سقف متحرک و پارچه سایبان در کارخانه خود در شمال فرانسه تولید می کند. تیم سبک، بافندگان، فرآیندهای تصفیه، محموله نمونه و اتاق نمایش … کل زنجیره خلاقانه و تولید کاملا یکپارچه برای ارائه خدمات سفارشی برای مشتریان و خرید مشاوران در سراسر جهان است.

  جنس پارچه سایبان

برای ارتباط ، مشاوره و خرید انواع پارچه های سایبان از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.