پارچه مناسب برای سایبان

پارچه برزنت چادر مسافرتی
پارچه برزنت چادر مسافرتی
17 مهر 1397
انواع پارچه های برزنت
انواع پارچه های برزنت
19 مهر 1397
نمایش همه

پارچه مناسب برای سایبان

پارچه مناسب برای سایبان

پارچه مناسب برای سایبان

پارچه مناسب برای سایبان با انتخاب دیکسون

 

از چه نوع پارچه ای برای پارچه سایبان باید استفاده کرد ؟

انتخاب مواد پارچه سایبان شما یکی از مهم ترین تصمیماتی است که هنگام خرید یک سایبان پیشرو دارید. نه تنها رنگ یا طرح زیبای آن را باید مد نظر قرار دهید بلکه باید بدنبال ماده ای باشید که شما را از گرما و تابش خورشید نیز محافظت کند.

 

اکریلیک – سانبرلا

پارچه اکریلیک عموما بعنوان دارنده استاندارد طلایی پارچه  های منزل و تجاری/ بازرگانی شناخته شده است. این پارچه یک عناصر مقاوم است و سالها رنگ آن را حفظ میکند.

 

پارچه سایبان پلی استر – پاسیفیکا

پارچه پلی استر  غنی در رنگ و لوکس بهنگام لمس کردن است. الیاف اختصاصی آن رنگ را تا چهار برابر طولانی تر از پلی استر معمولی نگه میدارد. در حالی که سایر خصوصیات مشابه با اکریلیک را با هزینه پایین تر برای شما ایجاد میکند. پاسیفیکا در بیست رنگ جامد استاندارد موجود است.

تکسیلک – اولفین

پارچه سایبان  تکسیلک یک ماده محیطی مناسب در فضای باز است که درجه بالایی از حفاظت در برابر اشعه UV را ایجاد میکند. این پارچه به اندازه کافی مقاوم در برابر لکه ودوام بالا در برابر سفید کننده  ها و کلرین است، تکسیلک در بیش از صد طرح و الگوی راه راه و … موجود است.

پلی اتیلن – کلارو

پارچه پلی اتیلن مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی شدید دارد. در حالی که حرارت و اشعه UV  های مضر خورشید را خنثی میکند. کلارو در تعداد محدودی از رنگهای جامد و الگو های بافته شده موجود است.

  فروشگاه فروش پارچه سایبان

برای خرید و سفارش پارچه سایبان میتوانید با دیکسون در ارتباط باشید تا بهترین پارچه سایبان را دارا باشید.