پارچه برزنت چادر مسافرتی

مزایای استفاده از پارچه PVC
مزایای استفاده از پارچه PVC
17 مهر 1397
پارچه مناسب برای سایبان
پارچه مناسب برای سایبان
18 مهر 1397
نمایش همه

پارچه برزنت چادر مسافرتی

پارچه برزنت چادر مسافرتی

پارچه برزنت چادر مسافرتی

پارچه برزنت برای ساخت چادر مسافرتی

پارچه های برزنتی بهترین نوع پارچه برای دوخت چادر های مسافرتی است زیرا این پارچه ها ضدآب میباشند و ضخامت کافی در برابر نفوذ سرما و گرما دارند همچنین جنس این پارچه ها برخلاف چادر های مسافرتی ساخته شده از پارچه های پلاستیکی بگونه ایست که در برابر آفتاب مقاومت خود را از دست نمیدهد. و این پارچه ها برای سالهای متمادی میتواند همپای همه مسافرتهای شما باشد.

فصل بهار و پاییز از نظر آب و هوا  از بهترین فصلها برای مسافرت میباشند. در بهار زمین تازه برف زمستانه را از تن خود تکانده و رو به سوی گرمای تابستان مینهد و در پاییز نیز جسم گرما زده ی خود را به دستان پرمهر ننه سرما میسپارد.
هوای معتدل این ماه ها مخصوصا بهار که با تعطیلاتی چند روزه ی بهاره همراه است انسان را وسوسه مینماید که به دل طبیعت بزند. اما طبیعت بهار هم همیشه مهربان نیست و گاهی اوقات دل ابر هایش را به درد می اورد و اشکهایش از آسمان جاری میگردد آن زمان است که باید در پی پناهگاهی امن و نفوذ ناپذیر تا پایان عقده گشایی ابر ها باشید.

بیشتر مسافرین فهمیده حتما برای این مواقع چادر های مسافرتی همراه خود دارند مخصوصا اگر قصد داشته باشند شب هنگام را نیز در دل طبیعت بمانند.

 

برای خرید و سفارش انواع پارچه برزنت از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

 

  مقایسه پارچه پی وی سی با برزنت