شست و شوی پارچه های سایبان

همه چیز درباره پارچه های pvc
همه چیز درباره پارچه های pvc
13 آبان 1397
فروشگاه پارچه برزنت و پارچه پی وی سی
فروشگاه پارچه برزنت و پارچه پی وی سی
15 آبان 1397
نمایش همه

شست و شوی پارچه های سایبان

شست و شوی پارچه های سایبان

شست و شوی پارچه های سایبان

شست و شوی پارچه سایبان و چیزهایی که باید در این باره بدانید!

 

سایبان های پارچه ای همانند سایر المانهای مستقر در فضا های باز در معرض گرد و خاک ، کثیفی پرندگان ، برگ درختان ، قارچ و … میباشند.

کثیف شدن این سازه ها با توجه به مساحت آن ها و اینکه یکی از وظایف آن ها به عنوان آلاچیق و سایبان پارکینگ خودرو جلوگیری از کثیف و آلوده شدن منطقه تحت پوشش میباشد امری طبیعی است.

پارچه سایبان قابل شست و شو است و پس از کثیف شدن هزینه تعویض را به صاحبان آگهی تحمیل نمیکند و با یک شستشوی ساده نمای اولیه سایبان باز خواهد گشت

برای قابل شستشو شدن پارچه های کششی بر روی این پارچه ها از یک لایه تفلون یا فیبر پشمی استفاده میشود تا سطح آن راحتتر شسته بشود.

این لایه به علت خاصیت های خاص باعث میشود با بارش باران نیز سطح پارچه سازه کششی به آسانی تمیز گردد.

نوع خاصی از الیافها که به پارچه اضافه میشوند خاصیت آبگریزی به سطح پارچه میدهند که از ایجاد کثیفی و نیاز به شستشو جلوگیری میکنند از این پارچه ها بیشتر در محیطهایی استفاده میگردد که امکان شستشو به آسانی امکان پذیر نمیباشد همانند استادیومهای ورزشی و آمفی تئاترهای بزرگ .

در لایه پارچه سازه کششی از موادی استفاده میشود که خاصیت آنتی باکتریال دارند و از بوجود امدن قارچ و باکتری بر روی سطح آن جلوگیری میکند، لذا این پارچه ها تبدیل به گزینه ای مناسب برای پوشش استخرها و سایبان آن میشود.

سایبانهای معمولی در باغ ها و ویلاها که درخت و فضای سبز طبیعی بزرگی دارند همواره دچار قارچ زدگی میشوند ولی سایبانهای چادری با توجه به خواصی که دارند امکان رویش قارچ و باکتری بر روی آن ها وجود ندارد و همواره کیفیت و شکل خود را حفظ میکنند.

  پارچه سازه کششی

 

برای خرید پارچه سایبان قابل شست و شو از دیکسون که عرضه کننده انواع پارچه سایبان است کمک بگیرید.
دیکسون پارچه های سایبان با بهترین کیفیت را داراست که می توانید با برقراری ارتباط با دیکسون بهترین پارچه ی سایبان را داشته باشید.