نگهداری از پارچه سقف

پارچه برزنت سه لایه چیست ؟؟
پارچه برزنت سه لایه
9 اسفند 1397
فروشگاه پارچه سایبان ارزان
فروشگاه پارچه سایبان ارزان
13 اسفند 1397
نمایش همه

نگهداری از پارچه سقف

نگهداری از پارچه سقف

نگهداری از پارچه سقف

نگهداری از پارچه سقف

نگهداری مناسب و اصولی از سازه پارچه ای مستلزم بازدیدهای دوره ایی ، تنظیم و سرویس اجزاء و قطعات کشنده در فواصل زمانی خاص برای هر سازه پارچه ای میباشد. این فواصل پس از اتمام عملیات مهندسی آن سازه چادری و در زمان تحویل قطعی سازه پارچه ای به کارفرما مشخص و تعیین میگردد . خریدار / بهره بردار سازه پارچه ای میبایستی قرارداد سرویس و نگهداری سازه پارچه ایی مورد نظر را منعقد و یا در فواصل زمانی تعیین شده ، درخواست سرویس و کنترل اجزا سازه پارچه ای را از پیمانکارمجری بنماید.

سازه های پارچه ای بیشتر در چه مناطق و چه نوع شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار میگیرند؟

با توجه به اینکه پارچه سقف فرم اولیه خود را در دمای منفی 30- درجه تا 70+ درجه سانتیگراد حفظ میکند میتوان به این نتیجه رسید که سازه های چادری در تمام مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده میباشند پس میتوان برای سایبان مغازه استفاده کرد.

مهم‌ترین خاصیت پارچه‌های کششی شکل‌پذیری و انعطاف بالای آن می­باشد که بر اساس تجربه و مهارت طراح، خلق هر شکل منطقی را میسر می‌سازد. داشتن مقاومت مناسب در برابر بارهای وارده نیز از دیگر خواص منحصربه‌فرد آن است.

علاوه بر موارد فوق، مقاومت در مقابل پدیده‌هایی نظیر عوامل جوی، اشعه خورشید، عدم مشارکت در حریق، حفظ مقاومت اولیه، سبک‌وزنی، انعکاس بخش عمده‌ای از نور خورشید، جلوه‌های ویژه در نورپردازی و قابلیت بازیافت در راستای حفظ محیط‌زیست از مقوله‌هایی بشمار می‌روند که تولیدکنندگان را در جهت ارتقای کیفی ترغیب می‌نماید.

  پارچه سقف متحرک دیکسون

قابلیت های سقف برقی

پارچه سقف‌ متحرک کشسان امکان استفاده از گزینه‌های نورپردازی با استفاده از تکنولوژی­های جدید از جمله فیبرنوری، لامپ‌های کم‌مصرف  LED ، هالوژن، نوارهای smd مهتابی، کریستال‌هایی با انعکاس‌های زیبا را فراهم می‌سازد. بنابراین شرکت مدرن سقف به طراحان و مصرف­کنندگان این امکان را می­دهد که هر فضایی را با توجه به هویت آن و بر اساس تمایلات شخصی به روشهای مختلف نورپردازی کنند.

داشتن یک رستوران و یا کافی شاپ با سایبان و یا سقف متحرک برقی که در هر لحظه دلخواه به یک فضای باز در هوایی آزاد تبدیل شود یکی از مزایای غیر قابل انکار برای مشتریان می تواند باشد. این سقف متحرک می تواند بطور اتوماتیک و به وسیله ی یک ریموت کنترل، جهت محافظت از شرایط بد آب و هوایی باز شود و به همین ترتیب در مواقع لزوم جهت استفاده از نور طبیعی خورشید در کمترین زمان ممکن در .یک سمت جمع شود.

نور طبیعی و هوای آزاد از عوامل دلخواه هر مشتری خوش ذوقی است که می توان آنرا به راحتی تدارک دید. سیستم سایبان برقی و این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان که اراده کنید به راحتی سایبان رستوران، تراس، پاسیو و یا هر مکان مشابه دیگری را به صورت کشویی باز نموده و از امکان تنفس در هوای آزاد لذت ببرید. سایبان های این شرکت قابلیت دارند تا بر اساس نیاز کاربر بر روی دیوار، بام و یا بوسیله ی زیر ساخت مخصوص به خود بر روی زمین یا سقف نصب گردد.

کاستن هزینه های سقف پارچه ای

همچنین برای سازه های کوچکتر می توان برای کاستن از هزینه ها از سیستم باز و جمع شوی دستی استفاده نمود
با سقف های متحرک اتوماتیک در رستوران ها،  مجتمع های تجاری، پاساژها و مراکز خرید نه تنها در زمستان بارش های مزاحم را مهار می کنید بلکه از مزیت داشتن نور طبیعی در تمام طول روز برخوردار بوده و امکان استفاده از هوای آزاد را نیز برای مجتمع خود به واسطه باز نمودن تمام و یا قسمتی از سقف مهیا می نمایید.

  پارچه برزنت ضد آب

خرید پارچه سفقف متحرک و سایبان

فروشگاه دیکسون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت ، پارچه پی وی سی و پارچه سقف به شرکت ها و کارخانه ها آمادگی خود را برای همکاری اعلام میکند. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :
فروشگاه پارچه سقف

پارچه سایبان باید چگونه باشد؟