3) قیمت شرکتهای رقابتی
رقابت همیشه می تواند یک رکن اصلی تاثیر گذار بر قیمت عمده پارچه برزنت ترانزیتی باشد.
شرکت های تولید کننده در بازار همیشه رقبای خود را زیر نظر دارند و سعی در بهترین بودن در بین شرکت های تولید کننده هستند.
زمانی که یک شرکت برتر قیمت عمده خود را پایین می آوردند دیگر شرکت های تولید کننده به طبع آن قیمت عمده خود را پایین می آورند تا پارچه ترانزیتی آن ها بیشترین فروش را در بازارهای رقابتی داشته باشد.
می توان زمانی که شرکت ها در رقابت فروش هستند را بهترین زمان خرید عمده پارچه برزنت ترانزیتی دانست.
اما می توان بر عکس این ماجرا هم اتفاق بیافتد یعنی شرکت های برتر به دلیل جذب خوب و بازاریابی درست قیمت خود را افزایش بدهند و به دنبال آن شرکت های دیگر هم قیمت عمده را بالا ببرند. که در این زمان شاید دیگر قادر به خرید مقرون به صرفه ای نباشید.
4) قدرت خرید مشتریان
یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت عمده پارچه برزنت ترانزیتی قدرت خرید مشتریان است. زمانی که پارچه ترانزیتی قیمت گذاری می شود مهم ترین گزینه تعیین قیمت، قدرت خرید استفاده کننده است.
اگر قیمت عمده بیش از قیمت خرید بیشتر باشد دیگر تقاضا برای آن وجود ندارد و پارچه برزنت ترانزیتی به فروش نمی رسد.
در نتیجه همیشه قدرت خرید مشتریان مهمترین تعیین کننده قیمت عمده انواع پارچه برزنت ترانزیتی است.